VELKÁ DERATIZACE J.M.SIEBER | Chomutov a Chomutovsko

DDD | Deratizace – Dezinfekce – Dezinsekce v Chomutově a oblast Chomutov

Vaše dotazy - Štěnice, Rus, Šváb - Chomutov

 

Napsat dotaz

 

26.10.2021 (06:10)Jana | Kozojedi

Nebyli jsme doma mesic a pul a pustili se mi nejspíš kozojedi do merino obleceni ‍️ . Jak postupovat? Co na ne zabírá? Bojim se, co ostatní obleceni (merino, peri) a navic mám 2 m miminko, psa a 2,5 roku dite a bojim se, jak s chemii, pokud by se aplikovala nějaká chemická latka. Muže na ne zabrat generátor ozonu? Dekuji

Reagovat

25.10.2021 (17:54)Jitu | Stěnice

Dobrý den, usazují se stěnice i v postelích z masivu? Dnes jsme zjistily, že je dcera k nám "navezla" od návštěv u otcovo přítelkyně. Zítra přijede deratizátor. Dá se odhadnout, jak dlouho je máme? Našla jsem velkou živou a trus na spodu mé čalouněné válendy. Ne v úložném prostoru, ale uplně vespod na čem postel stoji.

Reagovat

15.10.2021 (15:53)Lucka | Štěnice

Dobrý den na začátku září se u nás objevili štěnice. Máme teď týden po 3 postřiku + u druhého byl proveden i postřik okolních bytů a dneska jsem našla zase trus (který se rozpíjí)na roštech od dětí kde i prvotně a hlavně v dětském pokoji byli nalezeny. Dokonce jednu živou. Firma použila postřik Cimetrol. Paní s firmy mi po telefonu řekla že se mohla ještě některá vylíhnout. Ale není zvláštní že jsou na roštech které byli nejvíce postříkané. Mám čekat dnes jsem i zasilikonovala stoupačky. Už nevím jak dálDekuji

15.10.2021 (16:05)J.M.Sieber

Cimetrol je dobrý postřik, otázkou je, v jakém poměru byl naředěný. My používáme 50 ml na 5 litrů vody, což je nejvyšší povolený. Pokud použijí slabší, mohou některé štěnice přežít. Pokud jste našla černé tečky na roštu postele, vezměte elektrickou tavnou pistoli a vypalte to místo, kde jsou tečky, tam mají ve škvíře hnízdo. Nahřátí na + 60 C je zabije i ve vajíčku.

15.10.2021 (16:48)Lucka

Jako myslíte tavnou pistoli kterou se lepí.

15.10.2021 (17:02)Lucka

A pokud to není ona a než seženu, tak by postřik měl stále fungovat a pokud se některé vylíhli tak by je měl postřik usmrtit který tam je?

18.10.2021 (09:43)J.M.Sieber

+60 C štěnice a vajíčka zabije. Pokud tedy víte kde je hnízdo, podle těch černých teček, pak tavnou pistolí to místo zahřejte. To není ta jak lepí, ale ta, jak z ní jde horký vzduch až +600 C. Tím se prohřeje a trochu i opálí místo kde jsou štěnice schované. Jistě, postřik Cimetrolem je pořád funkční. Otázkou však je, jakým poměrem je naředěný.

Reagovat

15.10.2021 (15:53)Lucka | Štěnice

Dobrý den na začátku září se u nás objevili štěnice. Máme teď týden po 3 postřiku + u druhého byl proveden i postřik okolních bytů a dneska jsem našla zase trus (který se rozpíjí)na roštech od dětí kde i prvotně a hlavně v dětském pokoji byli nalezeny. Dokonce jednu živou. Firma použila postřik Cimetrol. Paní s firmy mi po telefonu řekla že se mohla ještě některá vylíhnout. Ale není zvláštní že jsou na roštech které byli nejvíce postříkané. Mám čekat dnes jsem i zasilikonovala stoupačky. Už nevím jak dálDekuji

Reagovat

12.10.2021 (15:34)Ivule | Stěnice

Dobrý den Chtěla bych se zeptat vyskytli se u nás stěnice už to jsou 3 měsíce, dohromady byli provedeny 4 postřiky poslední byl prováděn aerosolem, bydlíme v paneláku a přišli k nám od sousedů pan říká že tohle už by mělo stačit, trápí mě jediná věc že nebyl osetren celý panelový dům dohromady tu máme 18 bytu , má otázka zní máme se s rodinou sebrat a odstěhovat? Mám strach že to tu pořád někde je a nebo že to přešlo dal a může se to vrátit zpět, bohužel sousedé se tím nějak ne zabývají, i přesto že jsem s některými otom mluvila že to není jen tak. Děkuji za odpověď

12.10.2021 (17:49)J.M.Sieber

Podle zákona za speciální ochrannou dezinsekci zodpovídá majitel domu nebo SVJ. V každém případě se vždy musí stříkat celý dům, všechny byty. Pokud stříkáte jenom jeden byt, tak štěnice budou přelézat z jiných bytů nebo do jiných bytů. 18 bytů není žádný velký dům a částka za kompletní vystříkání celého domu, pokud bychom to dělali my, by byla jen 18 000 Kč.

Reagovat

12.10.2021 (15:34)Ivule | Stěnice

Dobrý den Chtěla bych se zeptat vyskytli se u nás stěnice už to jsou 3 měsíce, dohromady byli provedeny 4 postřiky poslední byl prováděn aerosolem, bydlíme v paneláku a přišli k nám od sousedů pan říká že tohle už by mělo stačit, trápí mě jediná věc že nebyl osetren celý panelový dům dohromady tu máme 18 bytu , má otázka zní máme se s rodinou sebrat a odstěhovat? Mám strach že to tu pořád někde je a nebo že to přešlo dal a může se to vrátit zpět, bohužel sousedé se tím nějak ne zabývají, i přesto že jsem s některými otom mluvila že to není jen tak. Děkuji za odpověď

Reagovat

08.10.2021 (15:33)Zdeněk | Prosim o radu

Dobry den,Je nutne u profesionalni deratizace, aby se vystrikali i veskere knihy? Nase firma je nevystrika laMame male dite je po zasahu nutne vyhodit jeho drevene hracky a knizky? Take , co vse je po zasahu nutne vyprat? Nam bylo receno, ze obleceni v uzavrenych skrinich nemusime prát. Je to pravda? Dekuji mocS pozdravem Z.

11.10.2021 (09:06)J.M.Sieber

Já jsem pro zachování přirozeného prostředí, kde se štěnice pohybují. Štěnice se vyskytuje blízko člověka, kde se schovává v rozích postele, případně na poličce, v dírách ve zdi, aby v noci vylezla, šla se napít krve a zase se schovala. Takže do knížek neleze. Dřevěné hračky jsou v pohodě. Co se týče oblečení, tak jsem slyšel o firmě, která nabízela postřik, svetr za litr. Takže, co se týče vyprání oblečení a povlečení, já navrhuji vše nechat tak jak je a vše jenom postříkat. Jsou lidé, kteří po postřiku vše vyperou, povlečení a prostěradlo. Tím odstraní postřik a štěnice pak po posteli běhají vesele dál.

Reagovat

05.10.2021 (09:24)Vendy | Prosím o radu

Dobrý den, Minulý rok v srpnu mamka řešila štěnice (2x vystříkáno, prý úspešně). Od té doby vždy když jsem se od ní vracela z návštěvy přes noc, tak jsem vše vyprala a vystříkala prostředkem (Protect). Naposledy jsme u ni byla pred mesice . No a vcera mi volala , ze je tam ma znovu - nasli hnizdo v gauci, ktery se musel vyhodit. Dalsi deratizace. Ale ja jsem uplne na nervy. Je mozne, ze i pres to se k nam dostali? A kdy to mame popripade resit? Dnes jsem mela dva stipance, ale je mozne, ze to byl komar, jinak nic. Poradite co delat?Popripade znate nějakou overenou deratizaci v jiznich Cechach?Bydlime ve velkem rodinnem dome a nevim jak bych uhradila drahou deratizaci.Dekuji za odpoved

05.10.2021 (09:43)J.M.Sieber

Cesty štěnic jsou složité. Ono by to chtělo u Vaší maminky vystříkat celý dům. Co se týče Vás, pak se sledujte. Pokud se bude poštípání opakovat, obraťte se na nějakou místní DDD firmu. Nevím jak máte velký dům, ale více jak 2 000 Kč byste neměli platit.

06.10.2021 (18:02)Vendy

Dobry den, obratila jsem se.A u Ceskych budejovic jsou pouze 3 firmy , ktere to delaji. A ta nejlevnejsi z nich chce za jeden postrik 4500,-, s tim ze mame velky dum o 7-8 mistnostech. Myslite , ze do toho mam jit? Byla jsem znovu postipana. Ale hrozne se bojim, jak mame velky dum, tak nevim, zda stenice lze vubec vyhubit.

07.10.2021 (12:56)J.M.Sieber

Dům s 8 místnostmi bychom vystříkali za 1 800 Kč. Budete to muset nějak vyřešit, štěnice samy nechcípnou a každý den jedna štěnice klade 5 vajíček. Štěnice lze vyhubit i ve velkém domě.

08.10.2021 (02:03)Vendy

A staci pouze postrik nebo se musi pouzivat k tomu jeste dýmovnice?

08.10.2021 (09:41)J.M.Sieber

Dýmovnice se na štěnice nepoužívá, nedokáže je zabít. Jsou firmy, které nabízejí v Praze dýmovnice, které stojí pár stovek, za 6500 Kč. Ta dýmovnice má rozsah působnosti tak 20 m2. Hlavně před použitím musíte nahlásit na internetových stránkách hasičů, že budete dýmovnici aktivovat. Už jsem zažil několik výjezdů hasičů a vyražených dveří, když to nenahlásili a někdo jiný nahlásil požár.

Reagovat

04.10.2021 (20:35)Renata | Tv

Po pul roku nekonečného hubení, a výskytu to vzdávám a opouštím být, neberu si žádný nabytek, jen vyprané ,60,vyžehlene a parním čisticem ošetřené oblečení, a pár hrníčku.. Jak s TV.. Je možne že by mohli být schované v televizi,?

05.10.2021 (09:35)J.M.Sieber

Štěnice se vyskytují v blízkosti člověka, takže v televizi by neměly být. Půl roku hubení je dlouhá doba. Jakým přípravkem jste je hubili?

06.10.2021 (06:52)Renata

To opravdu nevím co firma používala, je to nájem společnosti Heimstaden. Po postřiků se nesmí vybírat, vše nechat jak je.. To už není domácnosti, ale doupě štenic. Tedy si beru jen obleceni, ale obavu mám.. Nikdy jsem v oblečení nic nenašla, jen u balkonu a kolem lišt.. Leze to po fasádách, od sousedů k sousedům to přeleza.

06.10.2021 (06:53)Renata

To opravdu nevím co firma používala, je to nájem společnosti Heimstaden. Po postřiků se nesmí vytirat, vše nechat jak je.. To už není domácnosti, ale doupě štenic. Tedy si beru jen obleceni, ale obavu mám.. Nikdy jsem v oblečení nic nenašla, jen u balkonu a kolem lišt.. Leze to po fasádách, od sousedů k sousedům to přeleza.

Reagovat

04.10.2021 (12:53)Lucie | Štěnice

Dobrý den, na začátku září se nám doma objevili štěnice hned jsme si objednali firmu deratizace 4you už máme za sebou druhý postřik, ale i po druhém postřiku asi 4 den jsem byla opět pokousná. Pán co tu byl stříkal hlavně podlahy postele, sedačku a až u druhého postřiku po mé prosbě pár políček a okolí dveří kde máme zárubně. Tvrdil že štěnice po cestě za stravou se nabalí chemikálií a zahynou. Mám se bát že to není správný postup.Děkuji

04.10.2021 (13:28)J.M.Sieber

To co popisujete normální standartní postup.

Reagovat

28.09.2021 (13:18)Dada | Sedačka

Dobrý den,koupili jsme si novou sedačku zjistili jsme že jsou tam štěnice,jak se bránit co dělat,jsme zoufalí děkuji

29.09.2021 (10:43)J.M.Sieber

To je v poslední době velký problém. Důvodem je to, že prodejny nábytku si najímají na rozvoz soukromé dopravce. Jenže ti také vyklízejí byty a stěhují domácnosti, takže pokud v tom starém nábytku jsou štěnice, tak se dostanou do těch stěhovacích aut. Hodně velkých prodejců nábytku inzeruje, že odvezou i starý nábytek. Musíte to reklamovat u prodejce a doporučte jim, aby si u nás nechali vystříkat ta auta.

30.09.2021 (13:58)Dada

Můžou říct že je máme v bytě a že to od nich jako prodejce není

30.09.2021 (17:45)J.M.Sieber

Ano, takto vždy reagují. Nejvíce štěnic bylo při rozvozu ASKO Chomutov. Nezbyde Vám nic jiného, než si nechat vystříkat byt a štěnice zabít.

Reagovat

28.09.2021 (13:17)Dada | Sedačka

Dobrý den,koupili jsme si novou sedačku zjistili jsme že jsou tam štěnice,jak se bránit co dělat,jsme zoufalí děkuji

Reagovat

26.09.2021 (08:11)jana | Pani

DObry den pred 2/mesici jsme se vratily z dovolene z campu kde nektere cleny rodiny byly postipany ,mely.jsme dvouchata kde v jedny casti jsem spala ja a 4 deti a pritel a.postipany byl jen pritel a jwden syn v druhy casti byla sestra a detmi a pritelem a byla jen jeji deti vse se resilo s dr i s campem a tam nam rekly ze tam v chate nic neni a ze rp je vyrazka z vody mely hlavne.jen nohy dr taky rikala kozni ze na stebice to nevypada no ale ja od te doby se prohlizim i malwho a az vcera ma maly na ruce asi 5 stipancu je mozne kdyby jsme neco dovezly ze se to ukaze az ted jinak ty 2/mesice jsem nic nezpozorovala denne hlwdam po netu koukam pod madraci atd dnes zadny stipance nepribyly je pravda ze jsem slyswla bzucet komara ale ze by malwho stipl 5 krat na jedne ruce?

27.09.2021 (10:53)J.M.Sieber

Dva měsíce je dlouhá doba. Kdyby jste si přivezli štěnice, tak by se už projevili dříve. Potřeboval bych vidět to pokousání. Pošlete mi foto na info@stenicemost.cz

Reagovat

17.09.2021 (10:06)Jirka | teplota

Dobrý den.

Měl bych dotaz - štěnice i vajíčka lze zabít od jaké teploty v obou dvou případech při 60°C?

Děkuji za info.


20.09.2021 (11:54)J.M.Sieber

60°C štěnice i vajíčka zabije.

Reagovat

15.09.2021 (14:39)Renata | Štenice

Dobrý den, jsme po čtvrtém postřiků, čeká nás pátý. Každý den jednu, dvě štěnice.najdu,také trus.. A na balkoně se objevují také. Už si nevíme rady, apeluji na firmu...co si o tom myslite?

16.09.2021 (08:50)J.M.Sieber

Dobrý den,


nevím jaký přípravek firma, která u Vás prováděla dezinsekci, použila. Také záleží na tom, jak hodně máte byt štěnicemi zamořený.

Pokud je máte na balkóně a neskladujete tam nábytek nebo jiné věci a nemáte tam vlaštovčí hnízda

, je dost možné, že k Vám lezou od sousedů. 

Reagovat

15.09.2021 (11:12)Vaštová | Štěnice

Dobrý den, s manželem a dcerkou jsme strávili jednu noc v hotelu v Kolíně. Ráno jsme se probudili dostipani od komárů. Dcerka spala ve skládací kovové postýlce mimo nás. Další den si manžel stěžoval že máme doma asi taky komáry, protože je celý dostipani. Měl ale hodně drobných stipancu blízko u sebe. Vždy minimálně 3. Já na sobě ani na dcerce nic krom původních stipancu od komárů nezaregistroval. Dnes je to třetí den od návratu z hotelu a včera večer se mi začali úplně po celém těle v hojném množství objevovat četné kousance, které neskutečně svědí a když je trochu poskrabu, napuchnou s liji se v jeden kostrbaty veliký flek. Mám podezření ze v hotelu byla přímo kolonie štěnic a na mne si asi nejvíc užila. Ale asi jsem měla opožděnou reakci. Manžel žádné další nové kousance zatím nepozoruje a dcerka je cista. Na té nic nového nevidím ovšem mám hrůzu jestli jsme to nedovezli domů. Všechno jsem sice po příjezdu vyprala i hračky naší malé, ale mám strach. Jak brzy poznám jestli jsme si je dovezli. Pro jistotu teď všechno doma vytahuju ven na slunko a prostrikavam aspoň biolitem na svaby. Rošty postele i celou postel jsem vyspala na max. A také vytáhla ven na slunce. Teď ještě budu prat veškerý textil co v domě je.... Pro jistotu. Objednala jsem detekční pasti. Za jak dlouho prosím poznám že je máme doma? Objeví se hned nové štípance? Děkuji za odpoved

16.09.2021 (08:48)J.M.Sieber

Dobrý den,


je velmi pravděpodobné, že jste si štěnice domů přivezli. Doporučuji provést co nejdříve profesionální dezinsekci.


16.09.2021 (11:08)Va%C5%A1tov%C3%A1+

Dobrý den, takže to máme jisté. Včera v noci jsem byla kvůli dcerce v noci vzhůru a tak jsem furt všude koukala a narazila jsem že z jejího roštu na postýlce vyselá podlouhla asi 2mm dlouha bílá vajickovita věc z které lezly ven nožičky. Něco se z toho snažilo dostat ven. Rozmackla jsem to v ubrousku a splachla do záchodu. Nejsem si jistá co to bylo. Nikde jsem nic jiného nepotkala, tak se bojím že jsme si jednu přivezli v asi tě larvalni fázi. Říkala jsem to manželovi a ten mi nevěří, protože nezaznamenal nové štípance.rekl mi že počkáme až jestli se něco chytne do pasti co dnes budeme instalovat. Mám strach aby se to ru zatím někde neskryvalo a nepremnozilo. Mám roční dcerku a mám strach co by ji mohli štěnice způsobit. Od tří měsíců je nemocná s cyklicky mi horeckama a precitlivela na bakterie. Jsou ta ošetření pro ni pak bezpečná? Nemám ji přinejhorším dát k babičce?

16.09.2021 (14:25)J.M.Sieber

Pokud budete čekat, až se vám něco chytí do pasti štěnice se do té doby můžou dost rozmnožit, jestliže jste poštípaná jsou to určitě štěnice. To co jste našla v postýlce to jen dokazuje. Postýlku pořádně prohlédněte jestli někde nenajdete další vajíčka, pokud ano můžete je zatím vzít horkovzdušnou pistolí. Každopádně byt si musíte nechat profesionálně a minimálně 2x až 3x vystříkat. Prostředky nejsou pro člověka škodlivé, ale pokud je dítě zvlášť citlivé může mít nějakou reakci na použitou látku proti štěnicím.

17.09.2021 (19:59)Vaštová

Dobrý večer, je možné že mi ty kousance po dvou dnech zmizeli i po tom co jsem na ta kousnutí měla alergickou reakci? Byla jsem opravdu celá otekla, natrela jsem to levandulovou esencí jak mi poradila doktorka na zklidnění a druhý den jsem na sobě už neměla skoro nic a třetí den vůbec nic. Jako by to na mne vůbec nebylo. Všude přitom čtu že po alergické reakci to trvá déle než to odezní.

20.09.2021 (11:51)J.M.Sieber

Ano, je to možné. Každé tělo reaguje jinak.

Reagovat

13.09.2021 (13:46)Aneta | Štěnice

Kolikrát by se měl správně vystříkat byt, pokud se objeví štěnice? Děkuji za odpověď.

14.09.2021 (09:25)J.M.Sieber

Vývojové stadium vajíčka štěnice je si měsíc, během kterého se pětkrát vykouše a jde se napít krve. Postřik vydrží asi 2 až 3 týdny. Takže se musí provádět dvakrát.

Reagovat

13.09.2021 (07:20)Jarmila | Štěnice

Dobrý den, Asi před měsícem jsem se odstěhovala z bytu kde byl nález štěnic....byt byl předtím Dvakrát vystříkán a jednou věc co jsem si odvezla byl gauč....pan deratizer tvrdil že v gauči nic nenašel a můžu si ho v klidu odvést... že jediné hnízdo bylo v posteli... která tam zůstala...ale mám pocit že jsem na noze našla kousanec.... myslíte že je možné že to jsou štěnice? děkuji za odpověď

13.09.2021 (13:29)J.M.Sieber

Dobrý den,

štěnice se primárně usazují v postelích a sedačkách. Pokud jsou v čalounění, není možné je najít.


13.09.2021 (13:53)Jarmila

A myslíte že je možné.... že vylezou až po měsíci ? Děkuji

14.09.2021 (09:20)J.M.Sieber

Ano je to možné.

14.09.2021 (12:46)Jarmila

A můžu se zeptat co byste jste doporučoval? Zase nechat gauč vystříkat?Nebo ho rovnou vyhodit?

20.09.2021 (11:53)J.M.Sieber

Vystříkat gauč a celý byt.

Reagovat

12.09.2021 (10:15)Petr | Štěnice

Dobrý den, v bytě jsem objevil výkali od štěnic. Bydlím v panelovém domě. Je možné si objednat deratizaci od vás, aniž by se to dozvědělo družstvo? Bohužel se za to stydím, ale jsem čistotný člověk.

13.09.2021 (13:31)J.M.Sieber

Dobrý den,


záleží z jakého jste města. Jinak samozřejmě není problém si u nás dezinsekci objednat. Štěnice mívají i v luxusních bytech a hotelích. Není to o čistotě nebo nepořádku.


Reagovat

08.09.2021 (22:10)Iveta | Štěnice

Zdravím... už jsme totálně zoufalá. Vůbec nevím jak zjistit jestli se nám v posteli neusadili štěnice. Koupila jsme pasti lepivé s feromony.... už tu leží týden a nic ...ale jsme totálně poštípaná :( pořád nové a nové a dost bolestivé stipance ve velkém množství na jednom místě, ale manžel má jen pár štípanců. Tak už opravdu nevím. Jak firma zjistí jestli tu vůbec nějaké štěnice jsou ? U dětí v pokoji nic ..děti bez štípanců. Děkuji

09.09.2021 (09:21)Jirka

U dětí je nemáte, protože se ještě natolik nerozmnožily a po bytě neroznesly. Štěnice zůstávají tam, kde mají potravu. Kolem postele to prozkoumejte, určitě najde jejich sídlo.

10.09.2021 (12:01)J.M.Sieber

Dlavním důkazem existence štěnic je pokousání. Štěnice vétšinou kousne třikrát vedle sebe. V každém případé, pokud jste pokousaný, musí se byt celý vystříkat. Štěnice nekouše každého z rodiny, je běžné, že někdo pokousaný neni.

Reagovat

 

05.09.2021 (22:01)Jana | Štěnice

Dobrý večer mam dotaz jsme po 2 nartiku ten mám dělali 24.8 dneska po 5.9 jsme opět našli 1stenici na liště nahoře je možné že se ještě někde skrývala nějaké díře no jinak štěnice nalezli knam od sousedu ale ti byli o týden dříve vystrikany ani je měla plnou postel tu teda údajně vyhodili ale bojím se že to ještě od nich může lest knam jinak pokousaná nejsme pořád jen koukám a chodím z baterkou děkuji za vaši odpověď

06.09.2021 (17:05)J.M.Sieber

Pokud jste našli štěnici na liště a nejste pokousaný, pak je to určitě ještě zbytek po postřiku. Ztrácejí přirozenou vlastnost býti schované a bloudí po bytě, snaží se utéci.

Reagovat

05.09.2021 (13:50)Maryana | Stenice v novém pronájmu

Dobrý den, 1.9. Jsme se přestěhovali do bytu 3+1, a ihned večer jsme objevili štěnice. Další den jsme měli postřik. Majitelé tvrdí že jsme je tam zanesli my a že tam žádné před tím nebyli, v tom bytě jsme byly poprvé 28.8. na prohlídce a pak 30.8. a 31.8 odvézt nějaké krabice s věcmi. Já jsem v rohu místnosti u lišt našla jejich výkaly a také je jich tam celkem dost, dohromady jsme jich viděli cca 6 dospělých a nějaké mladé jen tak lézt nebo už bylo po nich. Můžete mi říct zda je možné abychom jich tam zanesli tolik a za ten týden se tam namnožili? A taky zda mohli nalézt do veškerých krabic s oblečením a nábytku co tam máme? Máme 20 měsíční dceru a jsme z toho vyděšené, jak máme v takovém bytě fungovat?

06.09.2021 (17:03)J.M.Sieber

Podle popisu tam už štěnice musely být, než jste se do bytu nastěhovali. Pokud byt vystříkali, pak se štěnice postupně zabijí a v bytě můžete normálně bydlet. Do oblečení asi nenalezou, budou se držet tam kde mají hnízda, případně se přestěhují do vaší postele.

Reagovat

05.09.2021 (08:53)Ivule | Stěnice

Dobrý den, chtěla bych se zeptat, u nás v paneláku se objevili štěnice nejdříve byli u sousedů provedl se postřik, sousedi se pak odstěhovali a byt byl po celou dobu uzavřen, bohužel před měsícem jsme zjistili že přelezli k nám, minuli týden se zde prováděl postřik bohužel nevím co to za postřik bylo dále nám tu pustili dymovnice, museli jsme vyhodit postel sedačku, zajíma mě zda se musí provést deratizace v celém paneláku ve všech bytech, momentálně nám to tu leze úplně všude samozřejmě kontrolovali být sousedů a tam nic nenašli teď tam bydlí nová rodina. Děkuji za odpověď

06.09.2021 (17:00)J.M.Sieber

Dýmovnice štěnice nezahubí, jen možná vyžene z úkrytů. Správně by se měl vystříkat celý panelák, všechny byty. Když to budete stříkat po jednotlivých bytech, tak se vám štěnice budou stěhovat po domě.

08.09.2021 (06:43)Ivule

Děkuji za odpověď. Máme byt od společnosti cpi s majitelem jsme mluvili ale nějak se netvaril na to aby byl ošetřen celý panelák s panem deratizatorem jsem mluvila také, ten nám ale řek že by stačili vystříkat jen krajní byty odzhora dolu, dále krajní a prostřední říkal že není potřeba, má otázka je zda kdyz nebude ošetřen celý panelák tak se sebrat a odstěhovat, přišli jsme o veškerý nabýtek a toto riziko znova podstupovat nechci. Děkuji

11.09.2021 (09:54)J.M.Sieber

Bohužel CPI se chová jako ten pštros s hlavou v písku. Likvidace štěnic má svá pravidla a pokud se nevystříká celý panelák, tak tam štěnice budou pořát přelézat z bytu do bytu. V ksždém případě nábytek se vyhazovat nemusí.

Reagovat

01.09.2021 (14:30)Linda | Štěnice po 14 dnech

Dobrý den, první postřik proti štěnicím byl proveden 19.8 . A již třetí den nacházím v noci u dětí několik dalších malých štěnic. Druhý postřik bude provedeny za tyden od firmy deratos. Je možné že první postřik nezabral ? Sem tam ještě nacházím mrtvolky, ale většina z nich jsou živé zejména v noci nasáté. Děkuji za odpověď Altmannová

01.09.2021 (14:44)J.M.Sieber

Díval jsem se na tu vaší firmu Deratos a uvádějí, že nabízíme 100% záruku na hubení štěnic a nejnižší cenu na trhu! Takže to bude asi v pohodě. Jen neuvádějí, za jakou cenu tu práci dělají. Pokud Vás řádně poučili, pak štěnice mají nakladená vajíčka a z těch se během měsíce vykoušou pětkrát malinké štěnice a lezou se napít krve. Přitom se dotknou postříkaného povrchu a tím se jim do těla dostane jedovatá látka a ony pomalu umírají. Takže pokud jste nechali postýlku dětí postříkanou tou látkou, je to v pohodě. Pokud jste po postřiku povlečení postýlky vyprali, pak jste odstranili tu jedovatou látku a štěnice se Vám tam budou prohánět a sát krev vesele dál.

01.09.2021 (14:50)Linda

Cenu za jeden postřik bytu 3+1 mezonet jsem zaplatila 2300 Kč. A když zrealizují druhý postřik za týden to by bylo 3 týdny od prvního bude vše v pořádku ? Postřik tak pozdě, protože jsem matka samozivitelka třech děti s je to pro mě bohužel velice nákladná situace, ale takové ssmozdrejme nechci aby se stěnu dál rozšířila

01.09.2021 (15:15)J.M.Sieber

Koukám, že jsou dost drahý, my stejný byt děláme o tisíc korun levněji. Těžko Vám odpovím, když jste nenapsala to hlavní, jakou látku a v jakém ředění použili.

01.09.2021 (21:45)Linda

Myslím že měli postřik mythic a fendoma nevím zda název píšu správně .... A vaše firma je odkud ? Jsem ze Studénky kolik by popřípadě stala doprava ? Děkuji

01.09.2021 (22:30)Linda

Alena v jakém ředění ji použili netuším

02.09.2021 (17:09)J.M.Sieber

Mythic + fendona je zastaralý přípravek, my používáme modernější Cimetrol super. Jsme z Mostu, což je 444 km, takže doprava by byla 8 888 Kč.

Reagovat

30.08.2021 (18:51)Dana | Šťenice

Dobrý den..Chci se zeptat mám podezření na štěnice. Bylo by možné zaslat foto pupínků na email.Cca.4roky zpět jsem údajně měla štěnice, teda dle firmy čtyři v celém bytě. Byt 2+1a cena kol6ti tisic. Nyní mám pupínky,ale lékař mi tvrdí že to nevypadá jako kousnutí od štěnic, ale po zkušenosti se bojím.Predem moc děkuji za odpověď.

31.08.2021 (10:53)J.M.Sieber

Žádný odborník Vám nikdy neřekne, kolik štěnic máte doma, protože štěnice jsou schované. Pokud jste pokousaná, můžete mi poslat foto na jirimariasieber@seznam.cz. Jinak co se týče ceny, pak kvalitní postřik bytu 2+1 naší firmou stojí 1200 Kč + doprava.

Reagovat

29.08.2021 (08:34)Jitka | Štěnice

Dobrý den u nas v panelaku se objevili štenice. Po kontrole firmou byly vystrikany pouze napadené byty. U mě nic neobjevily. Je ale možné že po postřiku ke mě přelezou? A pokud už jsou zasaženy postrikem zemřou u mě v bytě a nenakladou vajíčka? Nebo se mám bát, že se u mě usídlí? Děkuji za odpověď

30.08.2021 (10:06)J.M.Sieber

Nevím jaká firma to stříkala a jakou látku použili. V každém případě se musí vystříkat celý dům, všechny byty. Ta pravděpodobnost, že přelezou k Vám je velmi pravděpodobná.

Reagovat

25.08.2021 (21:34)Petr | Štěnice

Dobrý den, chtěl bych se zeptat, zdali štěnice kladou vajíčka i po postřiku.Byl nám proveden postřik před necelými třemi týdny a 4 dny zpět jsem objevil 2 dospělé napité, jednu jak přes den lezla po zdi a druhou na rámu postele.Tak bych rád věděl zdali i po postřiku kladou vajíčka a zdali i po postřiku stále štípou a sají krev Děkuji za odpověď

26.08.2021 (16:30)J.M.Sieber

Štěnice mohou i po postřiku klást vajíčka, ale už neplodná. Pokud jste štěnici viděl ve dne na zdi, pak po postřiku bylo zasažené její nervové centrum a ona ztratila přirozenou vlastnost býti schovaná. Snaží se z bytu utéci. Po postřiku však štěnice mohou sát krev, než zemřou.

Reagovat

24.08.2021 (21:43)MO | Štěnice

Dobrý den. Mám na noze více kousancu po hromadě. Možná je to od komárů ale mám strach zda nejde o štěnice nebo jiný hmyz. Vetsinou 2 tečky cca 5mm od sebe Někdy jedna.Můžu poslat fotky na email, aby jste se na to podívali. Týden třeba klid a pak jsem zase pokousány. Prošel jsem kompletně postel a okolí a nikde nic nenašel. Ani broučky a i trus. Tak nevím jestli zbytečně panikarim

25.08.2021 (15:47)J.M.Sieber

Jistě, pošlete foto štípanců na jirimariasieber@seznam.cz

Reagovat

18.08.2021 (12:18)Martina | Dotaz

Je Atak agrobio sprej na švábi nebezpečný pro pejsky?

18.08.2021 (16:38)J.M.Sieber

Tyto látky jsou vytvořeny aby zabíjely studenokrevné živočichy, takže teplokrevnému psovi by neměly ublížit. V každém případě, vše co Vám prodají volně v obchodě, tak je slabé. Na likvidaci švábů se používají požerové nástrahy. Šváb je sežere, zaleze do hnízda a tam zemře. Ostatní šváby pak sežerou toho mrtvého a zemřou také. Takto se pak do měsíce vyžerou všichni švábi navzájem.

Reagovat

16.08.2021 (14:46)Jaromír | Dovolená

Dobrý den,V apartmánu ve kterém jsme přespávali jednu noc jsme objevili štěnice, po příjezdu z dovolené jsem všechna zavazadla na zahradě vybalili a vysáli, použité oblečení jsme vyprali a vyžehlili, zbytek jsme prohlédli i z rubu a vyklepali. Je podle Vás pravděpodobně, že si i přesto štěnice přineseme domů? Děkuji za odpověď

19.08.2021 (11:36)J.M.Sieber

Což o to, pravděpodobné to je. Pozorně se sledujte a kdyby jste byli pokousaní, tak okamžitě volejte naší bezplatnou linku 800 801 801.

Reagovat

16.08.2021 (09:45)Andrea | Štěnice

Dobrý den. Chtěla bych se zeptat u sousedů se objevily štěnice a v úterý budou dezinfekovat vedlejší byty. My jsme žádné nenašli. Kde všude by stříkali ten postřík, když je nemáme?

16.08.2021 (09:54)Andrea

Jo a ještě jestli budete strikat pod čalouněné postele takové ty otevírací budete strikat tam, i když žádné nemáme?

16.08.2021 (10:52)J.M.Sieber

Bude se stříkat celý byt, podlahy a postele. I když štěnice nemáte, tak je velká pravděpodobnost, že po postřiku k Vám přelezou.

16.08.2021 (11:01)Andrea

Dobre dekuju. A i pod posteli? Máme tam totiž polštáře a tak jestli je máme dat pryč.

16.08.2021 (11:01)Andrea

Dobre dekuju. A i pod posteli? Máme tam totiž polštáře a tak jestli je máme dat pryč.

16.08.2021 (11:05)J.M.Sieber

Já bych zanechal přirozené prostředí a postříkal všechno.

16.08.2021 (11:15)Andrea

Ano děkuju. Nevím jestli je to vaše firma co nám zítra bude postrikovat byt, protože to objednávalo družstvo, ale doufam ze jste ti vy!

19.08.2021 (11:35)J.M.Sieber

Doufáte marně, my to nejsme, ale předseda Vašeho družstva si nás může objednat.

Reagovat

11.08.2021 (23:31)Jana | Štěnice

Dobrý den chtěla bych se zeptat u sousedů objevily štěnice ja doma našla také ale jen dvě vše jsem zkontrolovala vyklidila postele vyluxovala sáčky z vysavače vyhodila prostě kompletní úklid dále už jsem nic nenašla žádné stipance na těle nemam každý den vse kontroluji a zatím po stanicích ani jejich vajickach ani stopy i tak knam zítra přijde deratizace a ja bych se chtěla zeptat co vse my budou deratizovat? Mela bych zabalit do pytlů i oblečení? Budou stříkat i kuchyňskou linku ?

12.08.2021 (11:23)J.M.Sieber

Dobrý den,


každá firma používá jiné prostředky a má jiné metody dezinsekce. My používáme kvalitní anglický přípravek Cimetrol Super a stříkáme jím postele, sedačku , podlahy a stoupačky, příp. parapety.

Reagovat

24.07.2021 (00:01)Ivana | Štenice

Dobry den, u matky v byte se objevily stenice. Byla postipana. Spravce baraku nechal vystrikat vsechny byty . Postriku byly tusim celkem 2 nebo 3 davky. Mesic byl klid. Vcera byla mama znovu postipana. Loznici nevytirala. Zatim jen zametala. Je mozne ze stenice prezily? Co s tim?

28.07.2021 (10:52)J.M.Sieber

Pokud zametala, tak odstranila postřik a štěnice mohly přežít. Nyní je tedy potřeba provést postřik znovu. Včera jsem řešil podobný problém v jednom bytě v Praze. Byl tam postřik a paní po týdnu místní firma poradila, aby zametala a vysávala. Takže paní aktivně vše zametla a vysála. To samé povlečení na posteli, kde člověk spí. Po postřiku paní vše převlékla do čistého. No a štěnice jí pak běhaly po byte a posteli a kousaly a kousaly. Musíte vše nechat ošetřené postřikem, aby se toho postřiku štěnice dotýkaly a tím zemřely.

28.07.2021 (11:52)Lenka

Dobry den,


ja po ostriku neuklizim, akorat som vyprala cast postrikaneho obleceni. Mam to teda nechat nevyprane? Muzu si to pak oblect? Dekuju Lenka.

29.07.2021 (10:51)J.M.Sieber

Postřik látkám, ani lidem neublíží.

Reagovat

11.07.2021 (21:34)Barbora | Štenice

Dobry den chtela bych se zeptat u rodicu jsou stenice a ja se snima uz nestykam ale mam strach ze jsem si je prinesla domu :( mam dva psy a jsem sama,zadne stipance nemam coz jim nemusim chutnat,a take jeste stenici jsem nevidela co mam delat abych byla v klidu ze fakt ty stenice tu nemam co bych pro to mela udelat abych zjistila zda je tu mam a zda ne ? Dekuju moc uz z toho par dni nespim vydesena holka

12.07.2021 (08:28)J.M.Sieber

Psychika dělá hodně lidem nervy. To je celkem jednoduché. Pozorně se sledujte a pokud budete pokousaná, tak máte štěnice. Většinou koušou třikrát vedle sebe. Pokud chcete mít klid, můžeme Váš byt vystříkat a veškerý hmyz zahubit.

Reagovat

09.07.2021 (07:41)Lucie | Štěnice

Dobrý den, našli jsme doma jednu štěnici další se zatím neobjevili, je možné že byla štěnice pouze jedna a nebudeme muset deratizovat? Nebo je vždy štěnic více?Děkuji

09.07.2021 (14:57)J.M.Sieber

Štěnici většinou nenajdete. Pokud jí najdete, zřejmě přilezla od sousedů po postřiku. Pokud nakladla vajíčka, ze kterých se narodí další štěnice. Pozorně se sledujte, pokud budete pokousaný, musíme byt okamžitě vystříkat.

Reagovat

29.06.2021 (16:46)Věra | Štěnice

Dobrý den, zajímalo by mě, zda štěnice i po postřiku kouše. A pokud je zasažen silně nábytek, např. gauč, tak se ma zafoliovat a vyhodit - a jak dlouho po postřiku, aby se to dal neroznaselo? Děkuji

30.06.2021 (11:28)J.M.Sieber

Trochu složitý dotaz. Pokud máte štěnice v gauči a chcete ho vyhodit, tak můžete. Jen upozorňuji, pokud ho vyhodíte k popelnicím pře dům, štěnice se vám vrátí. Po postřiku štěnice mohou kousat dál. Pořád se rodí nové z vajíček a když se jdou napít krve, tak přelezou přes postřik. Tím se jim do těla dostane jed, ale ten působí pozvolně, takže stihnout ještě kousat.

Reagovat

25.06.2021 (14:06)Zdeňka | Poděkování

.dobry den, ráda bych poděkovala panu Sieberovi a jeho zaměstnancům, že nám u nás doma během jednoho postřiku dokázali vyhubit štěnice a tak bych ráda doporučila i ostatním kdo má stejný nebo podobný problém aby se nebáli ostudy jde to i diskrétně, ale opravdu od pana Siebera účinné

28.06.2021 (11:45)J.M.Sieber

Dobrý den,

děkujeme za pochvalu. Velice nás potěšila. Rádi jsme Vám pomohli.

Reagovat

21.06.2021 (02:08)Věra | Štěnice

Dobrý den, v prosinci jsme zjistili,že máme v bytě štěnice,ukrývaly se ve spojích postele. Několikrát jsme stříkali sprejem Protect, od té doby se to výrazně zlepšilo na pár měsíců. Nyní mám opět občas štípanec,našla jsem dvě štěnice,a nyní jsme zjsitili velké množství vajíček i štěnic u syna v pokoji zespodu na čalouněné židli. Židli jsme ihned vyhodili. Pokud bych vás objednala, jak postřik probíhá? Jde mi o to,že jsem četla,že se musí odstranit vše ze skříní,vyklidit šuplíky,odtáhnout nábytek atd a my máme 3+1 a malé pokoje a nemáme věci kam dát. Děkuji.

21.06.2021 (09:12)J.M.Sieber

Postřik v bytě 3+1 trvá asi 10 minut. Vystříká se celý vyt buďto ručním tlakovým přístrojem nebo elektrickým vyvíječem kapénkové mlhoviny, což je účinnější. Stačí otevřít skříně, hlavně abychom se dostali do postele a pod postel. Po postřiku tak 4 hodiny se běžte projít, než přípravek sedne a uschne. Protect je volně dostupný amatérský přípravek a hodně drahý, v porovnání množství a výkonu. My používáme profesionální přípravky.

Reagovat

12.06.2021 (23:11)Lukáš | Štěnice

Dobrý večer. Chtěl jsem se zeptat, jestli dost kvalitní chemický postřik Neptune, na hupení štěnic? Je kvalitní a velká úšpešnost po dvou nástřiku, specializovanou firmou na vyhubení štěnic? Děkuji, za odpověď.

14.06.2021 (09:54)J.M.Sieber

Neptune je volně prodejný levný přípravek. Žádná profesionální firma ho asi nepoužívá. My používáme kvalitnější postřik, který prodají jen firmám s kvalifikací DDD.

Reagovat

19.05.2021 (09:02)Milan | Opakovaný výskyt po několika měsících?

Dobrý den,

v minulém roce jsme řešili výskyt štěnic v našem bytě. Po neúspěšných (3 zásazích) jedné firmy a následných reklamacích jejich tvrzení o "garanci úspěchu hubení" jsme postupovali dál sami a vyhodili jsme postel, na které jsme spali. Toto se událov průběhu červenec - začátek října 2020. Následně po vyhození postele byl klid až do teď - kdy jsem našel na noze dvě kousnutí - zda jsou od štenice samozřejmě nevím na stoprocent. Z dřívější zkušenosti s nimi byly štípance opravdu velké a hodně svědivé, kousnutí, která se mi objevili nyní jsou spíše malá. I tak ale přemýšlím, zda je možné, že by někde štěnice přežily a několik měsíců nebyly aktivní? Bydlíme v malém panelákovém bytě, předpokládám, že pokud by štěnice byly přítomny, tak by rozhodně nedržely půst několik měsíců. Budu rád za Váš názor.

19.05.2021 (11:59)J.M.Sieber

Mě na tom zaujala ta "garance úspěchu hubení", čím to stříkali a jak Vám vysvětlili, že je nevyhubili? Co se týče štěnic, pak vydrží nejíst třeba 8 měsíců v prázdném bytě. Pokud v bytě bydlíte, pak není důvod aby hladověly. Jedná se zřejmě o novou štěnici. V každém případě jsme schopní jí zabít, než se rozmnoží. Teď je sezóna vlaštovek a jiřiček, které mají plná hnízda štěnic.

19.05.2021 (12:18)Milan

Čím přesně nevím, jednalo se o firmu ZZgroup.cz s.r.o. - nijak se neospravedlnili, domluva byla na dvou zásazích, když i s odstupem času po druhém byl stále výskyt, řešili jsme dál a přijeli po třetí. CO to bylo za postřik již nevím, někde možná mám záznamy o ošetření, zmiňovali kombinaci dvou postřiků (látek). V bytě bydlíme celou dobu a jak jsem psal, od začátku října, po vyhození postele a vyčištění okolí byl klid. Možná se ve finále o štenice nejedná, to se asi ukáže velmi rychle...Jinak balkon máme uzavřený trvale plexisklem, tak asi pokud se jedná o nové štěnice, tak doputovali jinou cestou. Každopádně za ty neúspěšné zásahy jsme dali dohromady něco přes 10 tisíc Kč, tedy mám obavu, nechat si od kohokoliv provést ošetření...

19.05.2021 (14:36)J.M.Sieber

Pokud zmiňovali použité dvou látek, pak to zřejmě byl Mythic + Fendona. To už je zastaralý přípravek, ale některé firmy ho ještě používají, protože je levný. Nevím jak velký máte byt, ale my za byt 3+1, postřikem vysoce kvalitním Cimetrolem super, účtujeme 1300 Kč a postřiky se dělají dva, takže celkem 2600 Kč.

19.05.2021 (17:32)Milan

Tak to jste velmi levní - jsme z Prahy, jaká by byla doprava případně?

20.05.2021 (14:35)J.M.Sieber

Naše cena je normální, to jen u vás v Praze jste bohatí a tak můžete platit předražené firmy. Proto často jezdíme do Prahy stříkat. Dopravu si účtujeme 10 Kč za 1 km.

Reagovat

11.05.2021 (18:50)Lucie | Stěhování

Dobrý den, momentálně se stěhujeme do nového bytu a zjistili jsme, že v původním bytě jsou štěnice. Okamžitě jsme stěhování přerušili a volali deratizera. Štěnice jsou jen v ložnici pod matrací. Nicméně minulý týden jsme v rámci stěhování do nového bytu převezli několik krabic věci, které ležely v ložnici do té doby několik měsíců zabalené. Předpokládám, že jsme si stěhováním štěnice zatáhli do nového bytu. Měli bychom nový byt preventivně vystříkat i když jsme tam zatím žádné štěnice neviděli? A musí tam pak jít někdo z nás bydlet aby je lákal a nerozlezly se jinam?

12.05.2021 (09:36)J.M.Sieber

Štěnice normálně nenajdete. Buďte v klidu a sledujte se, zda nejste pokousaný. Pokud nejste, žádné štěnice tam nejsou. Pokud budete pokousaný, máte je tam a musíte byt vystříkat.

Reagovat

30.04.2021 (16:13)Karina | Hnízda ptaku

Mám hnízdo jiricek nad oknem, a zjistila jsem, ze mi do bytu vlezli na vnitřní parapet stanice. Postrikala jsem okno a rámy biolitem i hnizdo zvenku a z pod hnízdem napadalo snad stovka stanic.existuje nějaký post rok do vnitr hnízda, který není toxické pro ptáky?četla jsem ze stenice kladou vajíčka dovnitř hnízd.koupila jsem past jestli je nebudu mít i v bytě.

03.05.2021 (09:50)J.M.Sieber

Vlaštovky i jiřičky jsou chráněný i jejich hnízda. Otázkou je, co je Vám přednější, ptáci nebo Vaše zdraví? Bohužel vlaštovky přinášejí štěnice z Afriky do svých hnízd a tím zamořují tady domy a byty. Postřik který používáme na štěnice zabije pouze studenokrevné, takže ptákům neublíží. Záleží tedy jen na Vás, jak se rozhodnete. Kdybych to hnízdo měl já u okna, tak bych ho shodil. Pokud si ho tam necháte, budete mít posranou fasádu, okno a až jiřičky odletí, tak se štěnice přesunou k Vám do bytu.

Reagovat

19.04.2021 (07:53)Jarda | Je možno po postřiku hubit vajíčka horkovzdušnou pistolí_


19.04.2021 (15:52)J.M.Sieber

To jistě můžete, ale my to děláme před postřikem také, když víme, kde ty vajíčka jsou.

Reagovat

12.04.2021 (19:23)Aja | Stenice v hotelu

Dobrý den, ubytovali jsme se v hotelu a na partnerovi se zacaly objevovat 3-4 stipance denne, ktere mohly byt klidne zamenitelne s komarim stipnutim. Dneska rano se ale probudil pasovite postipany na pazich a na bocich z obou stran a ja ani jeden stipanec. V hotelu jsme uz skoro 2 tydny a stipance se v takovem rozsahu objevily az dneska. Coz je nam trochu zahadou. Prohledali jsme vsechno a nikde nic. Na matraci, pod matraci, skrine, kufry. Nenasli jsme ani trus ani stenice.Stipance ale vypadaji presne tak, jako kdyz si vygooglujete pokousani stenici. Takze ja jsem v panice, ze si je privezu domu. Slysela jsem o sluzbe, ze vam na letisti vyzvednou kufry a zmrazi je na nekolik hodin. Muzete mi, prosim, nekoho doporucit, byla bych nesmirne vdecna. Dekuji moc za vsechny odpovedi na dotazy zoufalych, stenicemi vystrasenych, lidi.

13.04.2021 (10:54)J.M.Sieber

Nevím kde jste na hotelu, ale v této době komáři nelítají. Podle všech indicií se jedná o štěnice. To, že Vy nejste pokousaná, nic neznamená, štěnice nejdou na každého, asi jim nechutnáte. Štěnice klade každý den 5 vajíček a tak se velice rychle množí a mají hlad, takže množství kousanců přibývá. To, zda si je přinesete domů je velmi pravděpodobné. Zmrazit štěnice lze, ale na -18 C a po dobu minimálně 48 hodit. Nevím o tom, že by to někdo dělal. Nezbyde Vám, než to vydržet a doma vše vyprat na +60 C. Případně si nechat vše vystříkat, což Vám můžeme zajistit.

 

Reagovat

22.03.2021 (20:51)Pavla | Prosba

Dobrý den, jsem už po druhém zásahu proti stenicim. Začali se mi objevovat sem tam štípance na krku. Nevím jestli jsou to štípance od stenice. Ale je možné vzhledem k tomu, že tu byly. Co byste mi poradil?

23.03.2021 (10:09)J.M.Sieber

Nevím jaká firma dělala u Vás postřik, jakou použila látku a v jakém poměru ředění. Určitě by to chtělo důkladně prohlédnout postel a pořádně postel vystříkat kvalitním přípravkem.

Reagovat

21.03.2021 (20:59)Markéta | Štěnice v bytě

Dobrý večer, dle pročtení veškeré diskuze a obrázků, jsem si nyní jistá, že mám v bytě 100% zabydlené štěnice již několik měsíců Nikde jsem se ale nedočetla, jestliže si u Vás objednám Dvojitou drastickou deratizaci celého bytu, zdali byt můžeme s dětmi nadále běžně obývat a spát v něm, v průběhu likvidace? Předem děkuji za odpověď. S přáním hezkého večera Markéta

22.03.2021 (10:52)J.M.Sieber

Pokud si objednáte normální postřik, tak se můžete vrátit do bytu asi za jednu hodinu, po tom dvojitým drastickým, doporučujeme návrat asi za 4 hodiny. Jde o to, aby postřik uschnul. Bydlet a spát v bytě pak normálně můžete, hlavně musíte, aby večer štěnice vylezly a dotkly se postříkaného povrchu a tím zemřely.

Reagovat

09.03.2021 (08:57)ilona | Cimetrol

Dobý den posím Vás jak dlouho působí CIMETOL?děkuji

09.03.2021 (10:41)J.M.Sieber

Dobrý den,

Cimetrol Super je postřik, který se musí minimálně 2x po 14ti dnech opakovat. Na povrchu vydrží dokud se nesetře, neotře nebo neodře běžným užíváním prostoru, kde byl použitý.

15.03.2021 (10:33)J.M.Sieber

Ještě dodám, že by látka měla vydržet maximálně 3 týdny, pak se sama ekologicky rozloží.

Reagovat

06.03.2021 (17:43)Jana | Štěnice ve spotřebiči

Dobrý den, mohou se štěnice vyskytovat v chladničce (vzadu u kompresoru) nebo je to nepravděpodobné? Děkuji.

09.03.2021 (10:44)J.M.Sieber

Dobrý den,


štěnice se primárně drží v blízkosti člověka, tedy v posteli, v sedačce a podobně. Ovšem, už jsme viděli hodně zamořené byty, kde se štěnice v hromádce vysypaly např. z el. zásuvky. Při velkém výskytu se objevují např. v parapetech, v garnyžích, za obrazy na zdi apod.

Reagovat

06.03.2021 (00:23)Veronika | Štěnice doma?

Dobrý den, chci se zeptat na opakované kousnutí od štěnice. Může se stát člověk rezistentním? V městském bytě naší mamky se objevily štěnice (zjištěno více bytů a víme díky komu...). Kdybychom tam nepřespali o vánočních svátcích, možná by se ještě teď na to nepřišlo... Syn byl šíleně doštípaný, ale až při další víkendové návštěvě a já měla na ruce pár štípanců již po svátcích, ale nevěnovala jsem tomu moc pozornost. Až teda díky synovi se začalo hledat a nakonec po otočení gauče vzhůru nohama se přišlo na to co to je.. Mám teď akorát strach, abychom si je dříve nedotáhli od ní domů. Všechno pravidelně prohledávám a zatím jsem nic nenašla, kromě tedy nějakého trusu, který přisuzuji pavoukům a jinému hmyzu neboť bydlíme na vesnici a trus byl dost tvrdý/zaschlý, nešel ani rozmáznout a nebyl v blízkosti postele. Prohlídky dělám proto, že synovi se cca co týden objevují na tváři pupínky, buď jeden nebo dva, ale mají tak 1mm. Ty co měl od mamky to byly fakt 0,5 cm fleky a téměř všude, že jsem si nejdříve myslela jestli to nebudou neštovice. Mohou nymfy dělat takové pidi flíčky, nebo se můžeme stát více odolní? A co kdyby se sem přeneslo jen jedno vajíčko, tedy jedná štěnice. Když nemá samečka, tak by se asi nemohla rozmnožit, že? A popřípadě nevíte o někom solidním z moravskoslezského kraje, FM nebo Havířov? Děkuji moc.

09.03.2021 (10:58)J.M.Sieber

Dobrý den,


štěnice si vybírají toho, který jim "nejvíce chutná", u dětí je to celkem jisté. Někteří lidé nemusí mít po kousnutí štěnicí žádnou reakci a tudíž ani nepoznají, že štěnice doma mají. Pak stačí, aby je navštívil někdo, kdo má naopak reakci na kousnutí velkou a tím se teprve prokáže přítomnost štěnic v bytě. Pokud je Váš syn v tomto období, kdy nejsou komáři, poštípaný je dost pravděpodobné, že máte štěnice doma. Trus, který jste našla bude s nejspíš také od štěnic. Malé štěnice dělají jiné pupínky než štěnice dospělé. Stačí jedna jediná štěnice, kterou si např. odněkud přinesete a ta za den naklade 5 vajíček. Z jedné štěnice vznikne celá kolonie, jelikož se kříží mezi sebou.




15.03.2021 (10:38)J.M.Sieber

Ve Vašem bytě doporučuji důkladný postřik, domluvte se s panem Smolíkem, tel. 775 984 777.

Reagovat

03.03.2021 (11:37)Hana | Družstevní byt

Dobry den,Bydlime v druzstevnim byte v panelovem dome. V byte pod nami byl dlouhodobe nereseny vyskyt stenic, ktere se dostaly i do bytu o patro vys (nas byt) a o patro niz. Jiz ctvrt roku resime, ze jsme postipani a nekolikrat u nas byli deratizatori, ale vysledek skoro zadny(bohužel nevím název látky postřiku, ale prý použili to nejsilnější na trhu). Pravdepodobne je to i kvuli tomu, ze obyvatele nejvice postizeneho bytu odmitaji spolupracovat.Chtela bych se zeptat, zda se da neco delat s nespoluprajicimi najemniky na zaklade nejakeho zakona? Je to pro nas velmi obtezujici bydlet v byte se stenicemi.Dekuji predem za odpoved.

04.03.2021 (16:44)J.M.Sieber

Jestliže se štěnice ve Vašem bytovém domě již objevily, bude tedy nezbytné provést speciální ochrannou dezinsekce. V případě obytné místnosti či jiné pobytové místnosti, dle ust. § 57 zákon o ochraně veřejného zdraví musí speciální ochrannou dezinsekci zajistit (spolu)vlastník nemovitosti nebo společenství vlastníků.


05.03.2021 (09:13)Hana

Děkuji za odpověď, společenstvo vlastníků dezinsekci zajistilo, ale obyvatelé postizeneho bytu si například nenechali dát postřik na postel s tím, že je to jejich osobní věc a nechtějí to.

15.03.2021 (10:40)J.M.Sieber

Postřik musí zajistit majitel bytu a to je družstvo, tady jak jste psala, že je to družstevní byt. Pak je pán pouze nájemník a musí poslouchat, nebo mu může dát družstvo výpověď.

Reagovat

03.03.2021 (09:09)Hana | Prani a sušení v susicce

Dobrý den,Chtela bych se zeptat, zda stenice opravdu zničí praci cyklus na 60 stupňů, jak dlouhý by měl být? Dočetla jsem se také, ze stenice zabije i sušení v sušičce, pokud prádlo nemohu vyprat na 60,ale třeba pouze na 40 a poté dám do sušičky (opět na jak dlouho ale? ), zničí mi sušička stenice v oblečení též? Předem děkuji za odpověď.

04.03.2021 (16:44)J.M.Sieber

Metody, které usmrtí všechna stádia vývoje štěnice: praní při teplotě nad 60°C, sušení v sušičce při teplotě nad 45°C, suché čištění v čistírně, teplota -17°C po dobu 10 hodin.




05.03.2021 (05:12)Hana

Děkuji za odpověď, ale jak dlouho musí být stenice vystaveny teplotě nad 45 stupňu, aby uhynuly?

Reagovat

25.02.2021 (23:27)—— | Zvířata

Dobrý den, máme podezřeni na stenice v byte 3+1, ale mame vetsi mnozstvi zvirat ktere neni mozne vystehovat.. je nejaka cesta jak to vyresit, nebo se musi najit zpusob jak je na nekolik hodin vystehovat vsechny z bytu? Diky za odpoved


 


26.02.2021 (16:22)J.M.Sieber

Pokud se bude postřik provádět státem schváleným přípravkem, pak ten zabíjí studenokrevné živočichy, hmyz, ještěrky, hady, rybičky v akváriu. Už se nám jednou stalo, že jsme dělali postřik v bytě, kde měli 10 koček. 9 jich dali ven a jednu nenašli. Ta pak za tři dny zemřela. On u těch koček je problém v tom, že jsou moc čistotné a když se jim do kožichu dostane jedovatá látka a pak se pořád olizují, tak dostanou do těla tolik jedu, že mohou zemřít.

Reagovat

24.02.2021 (11:59)jan | štenice

Zdravím chtěl se zeptat nějakeho odborníka na cimex out. kterým nám byl vystříkán dům. našel jsem jen jendu štěnici v jedne mistnosti ale preventivně jsem nechal udělat celý dům jedná se o dobrý postřik? a připádné nasledky na akavrium (bylozakryté) v popisu je totiž napsane toxicke pro vodní živočichy. díky za ifno

26.02.2021 (10:15)Velk%C3%A1+deratizace+J.M.Sieber

Dobrý den,


s tímto prostředkem nemáme zkušenosti. My používáme kvalitní anglický přípravek Cimetrol Super. V případě akvária je nutné ho při postřiku nejen zakrýt, ale také vypnout vzduchování.

Reagovat

23.02.2021 (18:01)Tomas | Plovoucí podlaha

Dobrý den, dnes u nás byla nejmenovaná deratizacní firma a dělala postrik proti stanicím. Nebyl jsem u toho a když jsem se vrátil z práce, tak na dvou místech nám dost nabobtnala plovoucí podlaha stará půl roku. Chci se zeptat, jak toho řešit? Jestli tak firma jako profici nesou odpovědnost nebo je to normální, ze se to zničí?

24.02.2021 (11:57)Velká deratizace J.M.Sieber

Dobrý den, standardní a kvalitní postřik by neměl způsobit žádné škody. Je to stejné, jako když plovoucí podlahu běžně ošetřujete vlhkým hadrem nebo mopem. Příčinou poškození může být jak nadměrné množství, nekvalitní látka popř. materiál podlahy.

Reagovat

07.02.2021 (08:17)Hana | firma na bourání

prosím, loni jsem dokončila celou přestavbu bytu, najednou mám moc štěnic, v každem šuplíku v bytě, domnívám se, že jsem je přitáhla od sousedky, byla nemocná,ne pořádná, já jí pomáhala. myslím, že jsou za kuchynskou linkou a vestavěnými skříněmi. existuje firma, která vše vybourá, je mi 67, nemám pžíbuzné, poraďte

08.02.2021 (16:54)J.M.Sieber

Paní Hano, byl jsem se ve Vašem bytě podívat a žádné štěnice ani náznaky jsem tam nenašel. To co jste mi ukazovala nejsou vajíčka, ale zbytky bílého mycího prostředku, tablety do myčky. Špína na linu chodby a pod rohožkami sousedů, je opravdu jen špína a prach, to nejsou štěnice. Je zbytečné rozbourat novou kuchyňskou linku, jen proto, že si myslíte, že za ní jsou štěnice. Z jednání s Vámi jsem došel k závěru, že trpíte paranoiou. Míváte často pocit, že Vám hrozí nebezpečí, ačkoli vás okolí přesvědčuje o opaku. Vidíte štěnice tam, kde nejsou. Opakovaně přicházíte s teoriemi, které ostatní považují za směšné a nereálné. Je velmi pravděpodobné, že trpíte paranoiou, duševní poruchou vyznačující se bludy a chorobnými představami o vlastním ohrožení. Pokud se máte uzdravit, je nutné, aby jste navštívila psychiatra a ten Vás začal léčit.

Reagovat

29.01.2021 (10:59)Lucie | Prosím o radu

Dobrý den, je kombinace 4 pyretroidu účinná na štěnice? Děkuji.

29.01.2021 (15:05)J.M.Sieber

Čím více pyretroidu, tím lépe. V každém případě je to nebezpečné a musí se používat už schválené přípravky. Takže žádný mladý chemik.

Reagovat

24.01.2021 (01:51)Marcel | ozón

Mám jen dotaz, někde jsem se dočetl že stěnice spolehlivě zabije i ozónový generátor? Je to pravda? Dnes jsem našel 2 v posteli a vyděsilo mě to...

25.01.2021 (11:55)J.M.Sieber

Ozónový generátor normálně používáme, ale musíme do něj dát látku, která štěnice zabije. Ono to vytváří kapénkovou mlhu a ulpí to na každém povrchu bytu.

Reagovat

19.01.2021 (20:31)Markéta | Jedna stenice

Dobrý den, pred 2.tydny jsem na sobe nasla 3 kousance a u dcerky 2.. Chvili byl klid, ale předevčírem prisla starsi dcera s 2 kousnutím, večer jsem nasla pod madraci jednu dospělou stenici.. Vyprala jsemlm vsechny lozkoviny, prozkoumala jsem celou postel a nasla jen jeden svlek... Chtela jsem se zeptat, jaka je šance, ze mam v bytě opravdu jen jednu stenici? Myslíte ze za tak krátkou dobu se mohla rozmnozit? Kazdy den několikrát kontroluji postel a zatim jsem nic dalsiho nenašla..Dekuji za odpověď

20.01.2021 (16:23)J.M.Sieber

Jedna štěnice každý den naklade 5 vajíček. Schová je tak, že je nenajdete. Takže určitě je nutné Váš byt vystříkat a štěnice zabít.

Reagovat

17.01.2021 (08:09)Lucie | Prosím o radu

Dobrý den,byt byl vystříkaný mithyc fendona. Chci udělat ještě jeden postřik,ale od jiné firmy.Znáte někoho z Prahy nebo z okolí, kdo by to udělal kvalitnějším postřikem? A má se to teda vystříkát do 14 dnů od prvního, ikdyž jsme žádnou štěnici nenašli?Můžu týden po tom 1. postřiku jít na navštěvu ke známým přespat, aniž bych se bála,že něco přenesu? děkuji

18.01.2021 (10:11)J.M.Sieber

Mithyc fendona je zastaralý přípravek, ale funguje. Jeho problémem je, že na štěnice začíná působit asi až po týdnu a jeho účinnost je asi 4 týdny. Z Prahy a okolí Vám mohu doporučit mojí firmu. Pokud máte málo štěnic, tak je v bytě nenajdete, jsou velmi dobře schované. Takže jejich důkazem je, zda jste pokousaný. S tou návštěvou bych ještě počkal.

18.01.2021 (11:30)Lucie

když fendona vydrží 4 týdny,tak udělat druhý postřik po 14 dnech nebo až po 4 týdnech?Děkuji

18.01.2021 (17:11)J.M.Sieber

Já bych doporučil po třech týdnech.

Reagovat

14.01.2021 (00:56)Jana | Prosím o radu

Dobrý den.. Jedná se o byt v Janově, kde celý panelák je zamoreny.. Jak donutim vlastníky bytu, aby udělali postřik v celém domě.. Je mi jasné, že když vyčistíme byt, preleze to zpět.. Prosím o radu, děkuji

14.01.2021 (10:58)J.M.Sieber

Pokud je to v Janově, panelák pod správou SBD Krušnohor, tak v těchto domech dělá dezinsekci moje firma. Zajděte za předsedou a ať objedná postřik celého domu.

Reagovat

11.01.2021 (04:49)Jana | Prosím o radu

Dobrý den,prosím o radu,nevím kam se obrátit. Od léta bydlíme v pronajatem bytě, v listopadu jsem našla stenici, opravdu jen jednu a tu jsem zabila. Pak byl klid a ted jsem našla stenici na stěně v kuchyni,jakoby "suchou" nenapitou . Za týden po té jsem na sobě v posteli chytla nedospelou. Prosím o radu jak dál. Byty jsou nově opravené z bývalé ubytovny. Byl by možný postrik objednat u vás? Děkuji za odpověď.

11.01.2021 (10:50)J.M.Sieber

Pokud jste našla štěnici na zdi, pak je pravděpodobné, že utekla ze sousedního bytu po postřiku. V každém případě, byt můžeme vystříkat a štěnice zabít.

Reagovat

10.01.2021 (21:36)Petr | Opakovany neuspesny postrik

Dobry den,pred cca 2 mesici se u obou synu vyskytly stipance.vzdy dva vedle sebe.nejvice pod pyzamem,u mladsiho pod plenou a v okoli plenky.kazdy spi v jinem pokoji a stipance se vyskytly soucasne.v celem dome jsme nenaslo nic.jen v ramu okna v detskem pokoji pravdepodobne trus.prijela firma a cely dum vystrikala.3x po sobe po 2tydnech.v celem dome se nenasla ani jedna stenice.cca mesic byl klid,ted se opet objevily stipance u obou.mladsi syn ma detskou postylku,na nohou postylky oboustrannou lepici pasku ,postylka je cista,veskere vybaveni postylky bylo vyvareno a prezehleno.doplnim,ze postrik byl pripravkem k-othrine.co byste doporucil.popripade nemate tip na firmu z ostravy a okoli?vy to mate asi daleko.dekuji

11.01.2021 (10:54)J.M.Sieber

Já bych tento přípravek nepoužil, ale nemohu mluvit za jiné. Ve Vašem okolí se obraťte na kolegu Luboše Smolíka 775 984 777.

Reagovat

17.12.2020 (19:31)Romana | Nalezena stenice

Dobrý den pane Sieber,pročítám Vaši diskuzi a odpovědi a dost jsem se toho dozvěděla až zde u Vás.K mému dotazu.Po třetí během zhruba tři týdnu jsem byla kousnuta a pomalá jsem podezření,ze to nebude jen tak vzhledem k povaze hryzance,otekle a první jeden,pak tři a teď dva.nikde jsem nenašla zadne hnízdo stenic.pod matraci ve státech v gauci.az dnes jednu,akce stoprocentně potvrzeno.ihned volána nějaká firma z internetu,mají přijet zitra.v tom šoku jsem sáhla po prvním kontaktu,který jsem nasla a byla rada,ze zvedli a přijedou další den.pani mi dala na výběr postrilela,který se opakuje zhruba za 1500kc nebo plánování za 7000tisic s tím,ze jeden zásah vyhubi.az teď jak si pročítám vše možné tak to úplně není pravda.nestaci jednou,což jste mi obeznámen Vy zde-vajíčka.to je jedna věc,druha,ze Vy i vajíčka nicite parou,což se u jiných firem také nenabízí.takze dekuji Vaši stránce po prvotním šoku si vše srovnat v hlavě co je nutné.take mi řekli,ze nemusím nic vyklizet.kazdopadne už je nechám přijet.ale chtela jsem se zeptat,viz výše už zde zaznělo.jste z mostu a ja ze Vsetína-Zlínský kraj,zda nemáte nějakého kolegu zde v okolí,který by používal stejne ucine metody jako vy.byla bych Vám moc vděčná kdyby ste mi aspon touto cestou mohl byt nápomocen.s pozdravem a poděkováním R.

17.12.2020 (19:33)Romana

Omlouvám se za překlepu-automatická úprava textu

17.12.2020 (19:37)Romana

Je také možné,ze se přistěhovali od sousedů,mozna si někdo nechal strikat,ja chodim jen do práce a domu.ikdyz obviňovat nikoho nebudu,ale lide by se zde stejne nepriznali a nepřiznají,takze následně ani nevim jak s tím naložit a jak pokračovat dal,protože se musí vystřídat cely dům.cast bytu je v osobním vlastnictví a část ještě města.V prve radě chci ale vyřešit sebe.diky

18.12.2020 (09:55)J.M.Sieber

Zlín je od Mostu fakt dost dalek, i když rád bych do toho kraje se podíval. Co se týče plynování za 7000 Kč, tak to je nesmysl a zlodějna. Nechtě si udělat normální postřik. Pokud tam máte jednu štěnici, tak to nebude problém. Ve Vašem kraji znám DDD firmu Luboše Smolíka, tak mu zavolejte na 775 984 777.

18.12.2020 (16:00)Romana

Díky moc za reakci.Dama tu byla,jedna věc mě potěšila,ze se nenašel žádný trus ani pod matracema ani v sedačce a ani žádné ohnisko proste nic.ze by tu byla skutečně jen jedna je mi záhadou.obrazky nemam.druha věc,ze postrik (již zmiňována fendona mythic a ještě cosi necitelneho plus nějaké dvě kouřící věci-vypadají jinak než normalni dýmovnice-jen velký uhlík a cena 8900.no nic nedá se.spise dotaz,tvrdila,ze to jednou stačí,takze teď nevim,co dal.jestli kontaktovat kolegu co jste mi poslal číslo???nevim v podstatě nic,jen,ze mám vyprat ložní a prej oblečení ze skříně nemusím...????jo a Valašské je krásný kraj

21.12.2020 (11:33)J.M.Sieber

Takže jste další člověk, který si naběhl a zaplatil podvodníkům. Mythic fendona je zastaralý levný prostředek, ale dokáže štěnice zabít. Nic kouřícího štěnice nezabije, ale zloději jsou často používané, protože to kouří a je to velmi efektní. Postřik běžného bytu 3 1 stojí u nás 1300 Kč a musí se udělat dvakrát po čtrnácti dnech. Pokud jste tedy zaplatila 8900 Kč za fendonu a dva asi vánoční vykuřovafí Františky, tak jste asi bohatá a můžete si to dovolit. Hlavně nic nezabije vajíčka ze kterých se za měsíc vylíhne štěnice. Takže byt musí být měsíc ošetřený postřikem. Současný postřik vydrží dva týdny, takže se musí udělat dvakrát.

Reagovat

15.12.2020 (21:45)Ilona | Štěnice

Dobrý den mohla bych se zeptat za jak dlouho a jestli působí přípravek Mythic 10SC na štěnice?děkuji


15.12.2020 (21:50)Ilona

A můžou se stát štěnice proti tomuhle přípravku imunní? Moc děkuji

16.12.2020 (12:36)J.M.Sieber

Mythic Fendona je zastaralý přípravek. My ho nepoužíváme, ale podle info má nástup účinnosti asi týden a měl by vydržet asi tři týdny. Štěnice na to už mohou být imunní.

Reagovat

13.12.2020 (10:10)Monika | Co mě kouše?

Dobrý den, již cca měsíc se budím se štípanci po celém těle. Myslela jsem, že to jsou štěnice, ale nejsem si už jistá, jelikož spíme s otevřeným oknem (venku je v noci kolem 0 stupnu), mam vždy na sobě peřinu a stejně objevuji štípance nejčastěji na pravém třísle, boku, zádech, někdy rameno a krk.. ale pod peřinou nejčastěji. Myslela jsem, že štěnice pod peřinu nelezou. Štípanec je někdy jeden, někdy 5, někdy jen 3 v řadě atd.. Před měsícem u nás byl na návštěve pes, co se vyvávalel po koberci, ten jsem ale poté prala na 60 stejně jako vše oblečení, postel jsem vyhodila, vše jsme prohledali a nic nemůžeme nalézt. Přítel není poštípaný, jen já..V posteli jsem našla jen jednu černou tečku, která se dala rozmazat rukou. Stříkala jsem sprejem protect okolí postele, ale nic se asi nemění. Matrace prohledaná, obal vypraný.. Může to být i blecha? Nebo roztoč? Z bytu se stěhujeme za 6 týdnů, takže nevím jak teď postupovat, jestli nechat deratizaci až do nového domu. Děkuji moc

14.12.2020 (11:59)J.M.Sieber

Pokud je to kousnutí v řadě, je to štěnice. Sama je nezabijete. Musíte si objednat DDD firmu a byt vystříkat.

17.12.2020 (08:51)Monika

Dobrý den, ano už tu byli v pondělí ráno, za 2200 udělali potřik Fendona Mythic, ale stále se mi štípance objevují 3 i 4 .den.. mají přijet za 2 týdny znovu, ale je tento postřik dostatečný? Kolik by stála vaše cesta do Prahy případně na druhý a 3 postřik? Děkuji moc.

17.12.2020 (10:23)J.M.Sieber

Mythic Fendona je zastaralý přípravek. My ho nepoužíváme, ale podle info má nástup účinnosti asi týden a měl by vydržet asi tři týdny. Pokud máte nakladená vajíčka, tak se z nich rodí pořád další štěnice a jdou se napít krve. Po druhém postřiku by to mělo být už lepší. Náš ceník postřiku kvalitním Cimetrolem super najdete na našich stránkách, podle velikosti vašeho bytu. Doprava do Prahy z Mostu je asi 10 Kč/1 km.

17.12.2020 (16:33)Monika

Dobrý den, děkuji za odpověď, zavolám vám a objednám vaši firmu raději. Děkuji

Reagovat

11.12.2020 (17:03)Veronika | Opakovaný výskyt štěnic

Dobrý den, před necelými 2.měsíci jsme nachazeli štenice a byli poštípaní od silně zamořeného bytu nad námi kde o tom cca pul roku věděli ale neřešili to. Byla najata firma ktera okolni byty vystříkala a nas a horni byt i vyplynovali,meli sme necelé 2mesíce klid, ale objevili se znova,opet volana firma ale v byte nad nama bez nalezu a u nas take nic neobjeveno(vykali, svlečky) prez to ze jsme broucky objevili a ukazali, mame tuseni ze lezou z plovoci podlahy, jelikož lezou po stěně na stejnem miste.firma pred 2dny vystrikala gauc, okoli postele, zdi ale i tak dnes jsem mela 3.stipance a muž přišel stim ze mu lezla štěnice po noze.je možné že by kousali i když by byli nakažení? Když zasilikonujeme podlahu,zemrou tam nebo si najdou kudy vylézt? Postrik je účinný i když se vytře nebo když se dá potah na gauč? Už jsem z toho zoufalá.děkuji

14.12.2020 (11:57)J.M.Sieber

Nenapsali jste, jaká látka byla použita při postřiku. Pokud vytřete, setřete jedovatou látku a postřik je zničený. Asi bude nutné odstranit podlahu, abyste se dostali k hnízdu štěnic.

Reagovat

09.12.2020 (10:36)Julie | Opakovaný výskyt štěnic v paneláku

Dobrý den, u souseda se opětovně objevují štěnice. Prvně v červnu - 4 postřiky, podruhé v září - 2 postřiky a teď bude mít další postřiky v prosinci. Kde by mohla být chyba, proč se štěnice stále objevují? Děkuji za odpověď.

14.12.2020 (11:54)J.M.Sieber

Jaká látka byla při postřiku použita?

Reagovat

05.12.2020 (07:47)Veronika | Štěnice v paneláku

Dobry den, v zari jsem objevila stipance na nohach, posleze jsme zjistili ze je to od stenic a ten vecer jsme nasli dve pod matraci. Vse jsme nahlasili spravci domu. Dalsi den jsme zavolalo deratizacni firmu a nechali byt vystrikat. Za 3 dny prisel deratizator najmuty druzstvem a vystrikal i okolno byty a jako ohnisko urcil byt pod nama. Pod stropnicemi v tom byte byl trus a cca 1000 mrtvych i zivych stenic. Cela stena zamozena i nabytek. Udelal se postrik a majitelka se do mesice vystehovala. U nas se stenice porad objevovali. Po odstehovani byla v byte pouzita dymovnice ale stena zustala zamorena a zbyl i nejaky nabytek. Majitel bytu vse nechal tak a az vcera zacal s odklizenim a odvolava se na to, ze tam byla dymovnice a deratizator rekl ze to tak muze zustat. Nam se ale stenice porad objevuji i po 5 postriku. Vyhodili jsme loznici, ja mam porad stipance a postipany je i muj 5 mesicni syn. Dotaz zni zda byl postup majitele bytu a deratizatora spravny. Byt z casti vyklidit ale trus a stenice nechat na stene a pouzit jen dymovnici. Podotykam ze v byte nikdo nespal a stenice se teda sly krmit nahoru za nama. Dekuji za odpoved

06.12.2020 (15:28)J.M.Sieber

Váš dotaz je trochu zmatený. Pokud bych měl posuzovat byt pod Vámi, pak byl provedený postřik, nevím kolikrát, ale 2x by mělo stačit na vyhubení štěnic. V bytě musí někdo bydlet, aby štěnice mohly reagovat na vydýchaný vzduch a vylezly, tím se dotkly postříkaného povrchu a zemřely. Co se týče dýmovnice, tak to je nesmyslné, dýmovnice štěnice nezabije. Co se týče Vašeho bytu, pak také stačí dva postřiky a štěnice musí být vyhubeny.

Reagovat

29.11.2020 (12:18)Jitka | Pisivky

Dobrý den, po nastěhování do zrekonstruovaného domu jsem objevila na zdi a na lištách u podlahy pisivky. Jak se jich zbavit? Nechci aby se mě tady přemnožily. Je na ně účinný ten Cimetrol? Dekuji

30.11.2020 (13:00)J.M.Sieber

Dobrý den, Cimetrol SUPER, který používáme je účinný na všechny studenokrevné živočichy. Hubíme jím: Štěnice, blechy, pavouky, mravence aj.

Reagovat

26.11.2020 (07:17)Michaela | Stenice

Dobrý den asi hloupa otázka, v paneláku kde bydlíme probíhá prevrcence proti stenicím. ( ve stoupackach) bydlím mimo čr a jezdím do bytu 1×za 14 dní na víkend každopádně když jsem přijela teď musela sem zůstat kuli te prevenci jenže po první noci postipana od "komara" no každopádně už vím, že to jsou stenice. Přečetla sem články jak se připravit apod. Zabalila oblečení A nádobí, spotřebiče do pytlů a nechala uprostřed místností odtáhla nábytek a povlečení sundala apod . Ale nenašla jsem nikde zda lidé z DDD budou moci a nebo vystrikaji i zbytek bytu, a pokud ano bude to na vlastní náklady, nebo zda pytle uprostřed místností nebudou vadit. Jsem z toho vyřízena takové zjištění člověk prostě nečeká když se vrací někam kde skoro nebydlí a navíc do teď o tom neměl ani párů jen mytí že je to ze špíny. A já právě puntickarka děkuji

30.11.2020 (12:58)J.M.Sieber

Dobrý den,


nevíme jaká firma u Vás dezinsekci provádí ani jaký přípravek používá. Každopádně naše firma používá kvalitní anglický přípravek Cimetrol SUPER, kterým stříkáme postele, sedačky a veškeré podlahové plochy. Místa, kde se štěnice primárně drží jsou ta, kde se nejvíc zdržuje člověk (postele apod.). Pokud je však byt delší dobu neobývaný, štěnice nevylezou a neproběhnou se po postříkaném povrchu, tudíž se neotráví. Štěnice vydrží bez potravy zalezlá i několik měsíců.

Reagovat

24.11.2020 (13:39)Pavel+T | štěnice

Ještě dotaz. Pokud si Vás pozvu, přijedete týž den nebo to nějaký den trvá. Děkuji



 

24.11.2020 (13:26)Pavel T | štěnice

Dobrý den.

Zjistil jsem , že mám doma štěnice. Jsem totálně na nervy, asi se zhroutím, ani nespím.

Chci se zeptat na postřik který aplikujete zda je škodlivý nebo nějak vadí zvířatům, mám doma kočky a dva psy. Koupil jsem si nějaké postřiky ,,, ATAK AproBio ,,, něco chcíplo ale stále je mám. Vím odkud jsem je přitáhl ze starší sedačky, říkal necelí rok nová i tak vypadala. Sedačku nemám, ale nezvanou návštěvu ano a nervy totálně na dně. Děkuji



25.11.2020 (09:54)J.M.Sieber

Dobrý den, používáme Cimetrol Super, kvalitní anglický přípravek. Zvířata a zejména kočky by v bytě neměli být až do úplného vyvětrání místnosti po postřiku. Při objednání Vám bude sdělen termín, snažíme se max. do dvou dnů přijet, ale záleží na naší momentální vytíženosti a města, kde se nacházíte.

Reagovat

22.11.2020 (14:33)Ema | štěnice

Dobrý den, je možné aby technik, který stříkal štěnice v bytě ve vyšším patře, je k nám na rukavicích přenesl, jak šahal u nás na matrace při kontrole našeho bytu. Rukavice si nevzal nové, když šel k nám. Máme malé děti a ze štěnic mám panickou hrůzu.

23.11.2020 (16:26)J.M.Sieber

Technik který stříká byty, je většinou celá sám postříkán a také ruce má postříkané od jedovaté látky. Takže není možné, aby přenesl štěnice. Pokud však nestříkal všechny byty v domě, je velká pravděpodobnost, že se štěnice rozlezou do ostatních nešetřených bytů. Na posteli se nedá nic zjistit, důležité je, zda jste pokousaný.


Reagovat

13.11.2020 (11:19)Pavla | štěnice

Dobrý den, 11. září byl proveden první postřik na štěnice, vystříkány rámy postelí, matrace zespoda, lino po postelemi, stěny za postelí a gauč uvnitř a zespodu, zamoření prý bylo velmi malé, tak jsme nemuseli hlásit správci domu (byt 2 1 v paneláku) bylo nám řečeno, že postřik má účinnost dva měsíce a že bychom už neměli mít problém, nic méně 5 listopadu pán přijel udělat postřik znova po mém apelu, že poštípání trvá stále, pán se divil, že je to divné, protože skoro nic nenašel a že by to tedy mělo být v po tom postřiku v pořádku, našli se i nějaké vajíčka, tak pán vystříkal postele i nejdřív párou a pak zase vystříkány rámy postelí, matrace zespoda, lino po postelemi, stěny za postelí a gauč uvnitř a zespodu, byl použit MYTHIC 3%, FENDONA 1%, EFFECT 2%, poprvé nevím, ale myslím že byli pouze dvě složky, takže nejspíš dvě z těchto. Všude jsem četla, že se postřik musí dělat po 14 dnech znova, je možné, že toto vydrží opravdu 2 měsíce? Dnes jsem zase našla trus na rámu postele, tak bych nerada čekala zase dva měsíce, aby se to zase všechno pěkně rozmnožilo a my po dvou měsících zase zabili jenom část štěnic. Děkuji P.

13.11.2020 (13:49)J.M.Sieber

MYTHIC FENDONA to je starý přípravek a už se moc nepoužívá, je však levný a tak se používá někde. Teoreticky by měl vydržet měsíc, ale když v bytě bydlíte, tak se postupně postřik opotřebí. Doporučoval bych vyměnit látku postřiku za Cimetrol a pak stačí dva postřiky běhen měsíce a budete mít klid.

13.11.2020 (22:03)Pavla

Myslite ze je tohle neucinne a musime tedy zajistit jiny postrik, ten jak jste rikal vy?

16.11.2020 (12:59)J.M.Sieber

Pokud jeden postřik nefunguje, musíte zkusit jiný. My používáme Cimetrol super.

Reagovat

10.11.2020 (20:30)Jitka | Štěnice

Dobrý den. Vyskytli se u nás štěnice. Deratizace byla provedena před šesti dny.Chtěli bychom zlikvidovat sedací soupravu, ve které bylo největší naleziště. Za jak dlouhou dobu od deratizace byste doporučil koupit novou? Předem děkuji za odpověď. Jitka

12.11.2020 (11:23)J.M.Sieber

Pokud chcete zlikvidovat sedačku, je to rozumné. Kupoval bych novou až po posledním postřiku.

Reagovat

09.11.2020 (20:21)Jarda | Štěnice v autě

Dobrý večer přivezl jsem si štěnice z dovolené jel jsem vlastním autem je možné abych je tam měl?dekuji za odpověď

10.11.2020 (11:12)J.M.Sieber

Ano, je to velmi pravděpodobné. Je nutné Vaše auto vystříkat.

10.11.2020 (11:20)Jarda

Dekuji za odpoved

Reagovat

07.11.2020 (16:47)Andrea | Štěnice po 3. postřiku

Dobrý den, náš byt byl napaden štěnicemi a máme za sebou už 3 postřiky při kterých byla při prvním postřiku použita i dýmovnice. postřiky byly dělány v rozmezí vždy po 2 týdnech. Celou dobu jsme měli klid bez štípanců a dnes manžel našel na noze dva bodnutí. Jsme z toho už psychicky na dne a nevíme zda to je nějaká štěnice co byla schovaná a šla se napít a zdechne po procházce po postřiku, nebo nám začína nový problém. Jsem z Karviné a nevíme si už rady co dál....

07.11.2020 (16:52)Andrea

Ještě dodávám, že od posledního postřiku jsou to necelé 3 týdny.

09.11.2020 (10:21)J.M.Sieber

Asi byla jedna mrška někde schovaná a vylezla až nyní. Já bych byl zatím v klidu. Pokud bude kousnutí pokračovat, je nutné byt znovu vystříkat. Dýmovnice na štěnice nezabírají, to je jen efektní a na peníze.

09.11.2020 (13:54)Andrea

Moc děkuji za odpověď, dnes jsem pro jistotu postřik zopakovala a taky jsem dala nastříkat i novou sedací soupravu.Snad bude už klid.

09.11.2020 (17:55)J.M.Sieber

Zajímalo by mě, jakou látku jste k postřiku použila?

10.11.2020 (20:56)Andrea

Nevim nazev, ale byla to firma, ktera je znama a taky jsem od ni odkoupila pripravek, ktery mi odlili z litrove lahve a redi se 1dcl na 100litru.

11.11.2020 (11:56)J.M.Sieber

Předně odlévat z lahve profesionální dezinsekční látku je zakázané. Jsou to jedy a s těmi může pracovat jen člověk s kvalifikací DDD. Normální ředění dezinsekčního roztoku se používá 10 ml na 1 litr vody. Jeden dcl je 100 ml, takže Vámi uváděné ředění 100 ml na 100 litrů vody je nesmysl. To by byl 1 ml na 1 litr a to je velice málo a nemůže to fungovat.

Reagovat

05.11.2020 (22:11)Renáta | Štěnice

Dobrý večer, hodinu si zde čtu a vím, že Vás budu potřebovat. Kdy Vás mohu telefonicky kontaktovat? Nechce se mi zde vše vypisovat. Opakovaný výskyt štěnic. Děkuji

06.11.2020 (09:40)J.M.Sieber

Každý člověk mi může kdykoliv zatelefonovat a každému se budu maximálně věnovat. Tel. 602 40 40 42

Reagovat

05.11.2020 (00:28)Andrea | Zkouším sama

Dobrý den, před deseti dny jsem se přestěhovala z pokoje se štěnicemi do jiného bytu a bojím se, že jsem něco přenesla. Od prvního dne pokoj stříkám, ale mám pocit, že mám na těle nové štípance. Nevím, zda postřik provádím dost intenzivně. Jak moc nebo jak daleko po ošetřeném povrchu musí štěnice přejít, aby ji to poškodilo? Když třeba postříkám matraci a ona jde sát, přeleze po ní a je tím pádem zasažena. Je tomu tak? Děkuji

Andrea

05.11.2020 (09:51)J.M.Sieber

Jaký postřik jste použila?

05.11.2020 (10:30)Andrea

Dobrý den, postřik, který jsem použila obsahuje: Cyphenothrin 0.06% w/w, Imiprothrin 0.04% w/w, Pyrethrin a Pyrethroid 0.005% w/w.

Ještě jsem si objednala jiný typ; ten nastříkám dnes a tento obsahuje: 0.1% w/e Cypermethrin, 0.01% w/w pyriproxyfen, 0.05% chrysanthemum cinerariaefolium extract.

05.11.2020 (15:59)J.M.Sieber

Rozepsala jste se doširoka, asi by bylo lepší, kdyby jste napsala název přípravku, ne jeho složení.


05.11.2020 (16:22)Andrea

Ten první je INSECTACLEAR STRONG a druhý Protector C Super. Objednávala jsem to na internetu.

Andrea

05.11.2020 (16:32)J.M.Sieber

Zřejmě máte hodně peněz a tak je vyhazujete za nesmysly. Předně, nic co normálně koupíte nezabije štěnice. Ty dokážou zabít jen profesionální přípravky, které prodají jen těm, kdo na to mají státní zkoušky. U přípravku INSECTACLEAR STRONG mě zaujalo v návodu, že je certifikován jako bezpečný pro použití domácím kutilem v domácím prostředí. Ten druhý Protector C Super jsem nikde nenalezl. V každém případě je to zbytečné vyhození peněz. Možná, že by bylo levnější, kdyby jste si objednala postřik u profesionální dezinfekční firmy.

05.11.2020 (19:53)Andrea

Tak děkuji mnohokrát za objasnění. Už jsem volala profesionály. Měla jsem to udělat zrovna. Volala bych vás, ale jste daleko.

Díky za váš čas.

Andrea

Reagovat

04.11.2020 (22:02)Monika | Štěnice

Dobrý den, mohu se prosím zeptat, jak dlouho po postřiku se mohou objevovat ještě štěnice? Je to dnes 10.den po 1.postřiku. každý den najdeme 1 štěnici různých velikostí.16.11. bude proveden další postřik. Děkuji za odpověď

05.11.2020 (09:49)J.M.Sieber

Nevím jaké látka byla použita při postřiku. Štěnice nezemřou všechny hned. Napijí se krve tak jednou za týden, takže musí vylézt. Pak tam máte nakladená vajíčka ze kterých se vykousávají malé štěnice. Byt musí být minimálně měsíc ošetřený postřikem.

Reagovat

03.11.2020 (04:31)Miroslav | Štěnice

Dobrý den. Chci se pouze zeptat zda štěnice kouše každého nebo ??? Bydlím sám v malém bytečku a našel jsem už několikrát v posteli štěnici ale nemám žádné kousance tak se chci zeptat jestli je to normální... je pravda ze jsem už použil dýmovnice atd ale asi to nezabírá takže muže se stát ze vás brzy asi budu kontaktovat !!! Jen nechápu že nejsem dokousanej a na 100% vím že je to štěnice ..

03.11.2020 (09:26)J.M.Sieber

Předně dýmovnice je nesmysl a štěnice nezabije. Proč nejste pokousaný nevím. Třeba štěnice přišla z jiného bytu kde provedli postřik a štěnice utekly, ale už umírají a nekoušou.


Reagovat

31.10.2020 (08:56)Jakub | Štěnice

Dobrý den meli jsme doma štěnice sem tam jsme našli. Jedu max 2 ale chci se zeptat je možné že se objeví více kuli toho že se začalo v bytě topit

02.11.2020 (10:07)J.M.Sieber

Štěnice normálně nenajdete, jsou schované. Důležité pro sledování štěnic je, zda jste pokousaný. Štěnice naklade každý den 5 vajíček, takže se velmi rychle množí.

Reagovat

27.10.2020 (19:30)Megee | opatrnost

Dobrý den, před rokem a půl jsme měli v baráku velký výskyt štěnic. Družstvo celý barák opakovaně vystříkalo a vše v pohodě. Do baráku jsme se stěhovali půl roku před výskytem. Spousta banánovek s různými věcmi se přendávala mezi bytem a dvěma sklepy a z důvodu vleklé nemoci nedošlo k jejich vybalení. Je možné , že by po roce a půl z těchto krabic něco přežilo ?.....jen z opatrnosti

29.10.2020 (09:36)J.M.Sieber

Buďte v klidu, štěnice vydrží bez jídla až 8 měsíců. Takže rok a půl nepřežije.

Reagovat

23.10.2020 (14:29)A. Tálová | povinnost při správě družstva

Dobrý den, chci se zeptat, jak přesně má postupovat správce panelového domu při výskytu štěnic. Když jsou štěnice v několika bytech a pravděpodobně se tedy šíří z jednoho bytu do dalšího, jestli má správce za povinost pozvat deratizátory jen do konkrétních bytů a nebo jestli je má pozvat i do společných prostor-chodby, výtahy...a podobně.

Našla jsem si konkrétní zákon-Pro bytová družstva vyplývá ze zákonů č. 223/2013 Sb. a 350/2011 Sb. o ochraně veřejného zdraví stejně jako firmám a dalším institucím povinnost bojovat proti škůdcům a bránit jejich výskytu a přemnožení. Co ale v tomto případě přesně znamená slovo "výskyt"-byt, vchod nebo celý dům? Děkuji.



29.10.2020 (09:35)J.M.Sieber

Zákon č. 258/2000 Sb., o ochraně veřejného zdraví.
Dle ustanovení § 57 odst. 2 citovaného zákona speciální ochrannou dezinfekci, dezinsekci a deratizaci je povinna podle potřeby ve své provozovně zajistit každá fyzická osoba, která je podnikatelem, právnická osoba a každá osoba při likvidaci původců nákaz, při zvýšeném výskytu škodlivých a epidemiologicky významných členovců, hlodavců a dalších živočichů. Jde- li o obytné místnosti, pobytové místnosti a nebytové prostory nesloužící k podnikání, má tuto povinnost vlastník nemovitosti nebo společenství vlastníků jednotek
a u nemovitosti v majetku České republiky organizační složka státu nebo příspěvková organizace, které přísluší hospodaření s ní.
Ve smyslu § 61 odst. 2 zákona č. 258/2000 Sb., orgán ochrany veřejného zdraví může z vlastního nebo jiného podnětu rozhodnutím provedení speciální ochranné dezinfekce, dezinsekce a deratizace nařídit, pokud hrozí šíření nákazy, zvýšený výskyt přenašečů infekčních onemocnění nebo šíření škodlivých a epidemiologicky významných členovců, hlodavců a dalších živočichů.
Toto je zákon který se týká Vašeho domu. Z citace zákona se o ochrannou dezinsekci musí postarat majitel domu, takže bytové družstvo. Pokud vystříká jen několik bytů, přelezou štěnice o několik pater do dalších bytů. Pokud chcete štěnice opravdu vyhubit, musíte vystříkat všechny byty v domě. Ve společných prostorech v domě, chodby, výtahy, tam štěnice nejsou, tam není krev kterou se živí.

Reagovat

22.10.2020 (10:13)Martin | Kdy zmizí zápach v bytu po postřiku štěnicemi?

Dobrý den,

včera byl u mě proveden postřik bytu proti štěnicím. Druhý den je v bytu pořád cítit silný zápach od té desinfekce. Jsou tím cítit i povlečení a oblečení. Je podobný jako po čerstvém nátěru barvou. Bohužel nevím jaký přípravek na postřik používali. Kdy by ten zápach mohl úplně zmizet z bytu? Potřebuji dát byt k prodeji a bojím se, že lidi až to ucítí tak byt nebudou chtít koupit.

Moc děkuji za zodpovězení

M. Vlček

22.10.2020 (12:27)J.M.Sieber

Pokud Vám nějaká firma dělá v bytě postřik proti štěnicím, tak Vám musí dát protokol kde musí být uvedeno, jakou látku použili. Takže, když nevím o co šlo, těžko mohu poradit. V zásadě látky, které se běžně používají a které jsou hygienou schválené, tak nesmrdí. Někteří klienti jsou nespokojeni, když to nesmrdí, mají pocit, že jsme je ochudili. Tak proto některé firmy přidávají do postřiku smrduté přípravky, aby klienti měli dobrý pocit, že tam něco je. Takže mohu jen doporučit otevřít okna a byt pořádně vyvětrat.

Reagovat

19.10.2020 (20:52)Tana | Stenice

Dobrý den nasla jsem na zdi stenici která presla z vedlejšího asi 5 let prázdného bytu. Byty byly vystrikany jak můj tak ten prázdný je možné že tim ze je byt prázdný se všechny stenice prestehuji za mnou?

20.10.2020 (15:19)J.M.Sieber

Podle studií vydrží štěnice hladovět asi 8 měsíců. Takže pokud je byt 5 let prázdný, tak už v něm nemohou být žádné živé štěnice. Pokud vystříkali Váš byt a Vy jste našla štěnici na zdi, pak se jedná o Vaší štěnici, která byla zasažena postřikem a snaží se z bytu utéci.

20.10.2020 (20:45)Tana

Stenice se v prázdném byte opravdu vyskytují jak potvrdili deratizatori...ja nasla na zdi jednu a az poté řešila postrik...nikde jinde jsem žádnou jinou neviděla....vypadá to ze prisla z vedlejšího bytu.za 14 dní se bude postrik obou bytu opakovat.kazdopadne by me zajímalo jestli se toho dá opravdu nadobro zbavit....bojim se ze se prestehuju a znovu se objevi....v byte bydlim mesic a hned řeším takové strasne veci

20.10.2020 (20:46)Tana

Jde o to ze ve vedlejším byte mají hnízda holubi, takže stenice se mají stále čím zivit....

21.10.2020 (11:52)J.M.Sieber

Ano, holubi jsou častým přenašečem štěnic, stejně jako vlaštovky. Musíte zlikvidovat hnízda a zamezit jim přístup. Pokud kvalitně vystříkáte celý dům, můžete se štěnic zbavit.

Reagovat

12.10.2020 (19:14)Jana | Štěnice

Dobry den, mám být 4 1. Z jednoho pokoje jsem udělala jidelnu, která sousedi s kuchyni. V druhy pokoj obývá 16 léta dcera, 3 pokoj děti ve věku 2 a 3 roky, no a v posledním máme ložnici. Syn chodí na polední spánek spát k nám do ložnice. Včera po spánku jsem si všimla kousnutí u obočí a na čele. Po obědě šel s manželem na návštěvu, a když se vrátil, tak měl těch bodnutí daleko víc... kolem pipinka měl i cca 1-2 Cm červený flek. Fotky bodnutí, jsem odeslala doktorce, a ta mi řekla, ze to jsou štěnice. Nikdy jsem se s tím nesetkala. Kolikrát v naši posteli spí i dvou léta dcerka a nic... my také nejsme poštípání. Byla u nás návštěva, která spala v ložnici, a také nic. Strhala jsem tapety z jedné stěny- budu pokračovat i dále,,, vyklidila úložný prostor a raději i ten sololit sundala ať vidím podlahu...nevím jak pokračovat dále ať zjistím, jestli je máme... nikde jsem nic nenašla...prohlédla jsem calounenou postel...prosím o radu jak pokračovat dal a pokud by se štěnice potvrdily, tak kolik by stala cesta do Ostravy. Dekuji za trpělivost při čtení a za radu.

12.10.2020 (19:32)Jana

Kolem pupinku...

14.10.2020 (11:49)J.M.Sieber

Paní Jano, u štěnic je největší problém psychická povaha, kterou někteří jedinci nezvládají. To kousnutí jsem neviděl, ale pokud Vás něco doma kouše, není to dobré a musí se to zabít. Pokud tam máte jednu štěnici, tak jí nenajdete i kdyby jste rozebrala celý byt. To je zbytečné. Štěnice je velmi malá a umí se schovat do sebemenší skulinky. Já bych k Vám klidně zajel, ale z Mostu do Ostravy je to fakt moc daleko. Kontaktoval jsem kolegu v Brně a ten mě odkázal na kolegu v Ostravě, firma Rodent Control, tel. 776 222 333. Mluvil jsem s ním a můžete mu zavolat.

Reagovat

06.10.2020 (07:42)Eliška | Masivní rozmnožení

Dobrý den, chtěla jsem se zeptat, po jak dlouhé době se štěnice rozmnoží v takové míře, že už není možné pochybovat o jejich výskytu? Měli jsme s tu čest se s nimi seznámit na jaře, proběhly 4 postřiky. Poslední a začátku června. Bohužel patřím mezi lidi, kteří z toho malém zešíleli, tudíž každý pupínek a každý komáří stipanec na sobě a i na 18ti měsíční dceři okamžitě přisuzuji právě štěnicím. Tudíž jsem chtěla vědět, jestli je možné, aby i po čtyřech měsících od posledního zákroku bylo možné o jejich výskytu pochybovat, nebo už by byly tak rozmnožené, že by pro nějaké pochybnosti nezbýval prostor. ( Bydlíme v rodinném domě) Předem děkuji za odpověď.

06.10.2020 (11:33)J.M.Sieber

Předně nevím kdo prováděl 4 postřiky a jakou použili látku. Trochu asi nerozumím Vašemu dotazu, ale chápu, že je to nápor na psychiku a mnoho lidí to nezvládá. To, zda máte štěnici doma i byť jen jednu, poznáte podle kousnutí. Štěnice většinou kousne třikrát vedle sebe, v řadě nebo do trojúhelníku.

 

06.10.2020 (20:35)Eli%C5%A1ka

Zkrátka mě zajímal názor odborníka, za jak dlouhou dobu se štěnice rozmnoží natolik, že je kousancu tolik, že už je jisté, že nemůže jít o nahodné píchnutí např. od komára. Jestli v řádu týdnů nebo měsíců. Nebo třeba až po půl roce.

07.10.2020 (09:41)J.M.Sieber

Jedna štěnice naklade každý den 5 vajíček, takže 150 za měsíc. Z každého vajíčka se za měsíc vylíhne dospělá štěnice. Během toho měsíce se pětkrát vykouše z vajíčka a jde se napít krve a pak se zase zakuklí. Takže to, zda je to štěnice, poznáte během pár dní.

Reagovat

03.10.2020 (22:08)Peťula | Je mozne ze i po 2 postriku stenice stale prezivaji??

Dobry den chxi se zeptat zda je mozne aby i po 2 postriku stale stenice prezivali??? Stipou pouze me manzel na sobe nema nic uz jsem byla rada ze mi stipance nepribyvaji ale hoji a te uz se opet budim s novymy.

05.10.2020 (09:38)J.M.Sieber

Ano, je to možné. Je potřeba nalézt hnízdo štěnic a to vypálit. Někdy je nutné i vytrhat podlahu, obložení a další úpravy případně třetí postřik.

Reagovat

02.10.2020 (12:27)Václav | Štěnice

Dobrý den, chtěl bych se zeptat, jestli je možné, aby se štěnice přesunovaly mezi byty panelem. Je možné, že jsou v panelu spáry, kterými prolezou? Správcová říká, že je to u nás v paneláku vyloučené, protože je všechno utěsněné. Jedině prý stoupačkami na záchodě. Je to panelák ze 60. let a moc tomu nevěřím...

02.10.2020 (16:31)J.M.Sieber

Cesty Boží i štěnic jsou nevyzpytatelné. Štěnice dokáže za den ujít i 50 metrů. Lezou po fasádě, po chodbách. Přelezou i několik pater.

Reagovat

29.09.2020 (00:09)Ondřej Sedlák | Štěnice

Dobrý den bydlím v Anglii v malem domku a vyskytly se u nás štěnice. mám přítelkyni v sedmém měsíci těhotenství, tříletého syna a tříměsíční štěně.je postřik" Cypermethrin digran c40wb" pro nás všechny bezpečný? Děkuji

29.09.2020 (16:15)J.M.Sieber

Těžko se mohu vyjadřovat k přípravku který neznám. Když jsem si ho vyhledal, dočetl jsem se, že Cypermethrin má nepříznivé účinky na kůži, dýchací systém a trávicí systém a může dokonce způsobit smrt. Já ho nepoužívám. My používáme britský Cimetrol Super.

Reagovat

27.09.2020 (19:07)Adéla | Šváby

Dobrý den,chci se zeptat jestli je normální ,že třetí týden po desinsekci firmou vidím pořád šváby už ne tolik ,ale ještě stále v kuchyni se objeví už z toho šílím nikdy jsem to neměla v bytě ..paní říkala ,že už po druhé chodit nemusí ,že stačí vystříkat jednou tak nevím zda čekat nebo je to normální ?děkuji za odpověď a popřípadě jezdíte i Plzeň ?

28.09.2020 (16:48)J.M.Sieber

Šváby se nestříkají, švábi se hubí požerovými nástrahami. Ty se nakladou na místa kde se švábi vyskytují. Šváb sežere nástrahu, zaleze do hnízda a tam chcípne. Ostatní švábi sežerou ty mrtvé a chcípnou také. Takto se postupně vyžerou navzájem. Trvá to asi jeden měsíc. Jezdíme všude, kde si nás objednají, takže i do Plzně.

Reagovat

27.09.2020 (14:07)Honza | Dodatek

Zapoměl jsem napsat , že nejsme poštípaný a štěnice byla s malým obsahem tekutiny a baz krve .

Reagovat

27.09.2020 (14:01)Honza | Štěnice

Dobrý den ,

dcera byla poštipaná od štěnic , našli jsme je na čalounění postele i s vajíčky , potom trus za skříní i stropnicích .

Postel šla pryč . sundal jsem stropní lišty a řadu stropnic , dále lišty u plovocí podlahy , zrušil jsem palubky . Nechal jsem celý byt vystříkat firmou ( nějaká dvousložková - bělavá kapalina ) 4 x , zároveň z toho byli 2 x vystříkány byty do kříže . Po prvním postřiku 29.6. jsme našli pár kusů . Po druhém postřiku 14.7. jsme odjely 18.7. na týden na dovolenou a už jsme nic nenašli . Potom ještě pro jistotu 2 x ( 3 a 4 postřik ) . První a třetí postřik byl zároveň v domě do kříže . 2 a 4 jsem si platil . Poslední postřik byl dne 24.8. A dnes 27.9. jsme našli jednu dospělou , ale v jiné místnosti - na stěně , než jsme je původně našli . Myslíte si , že je to ještě náhoda , nebo mám nechat znovu vystříkat byt . Děkuji .


28.09.2020 (16:44)J.M.Sieber

Nevím jakou látkou jste nechali byt vystříkat. Pokud však byly 4 postřiky, pak by to mělo štěnice vyhubit. To stříkání do kříže je nesmysl, vždy je nutné vystříkat celý dům, jinak je budete hodit kolem dokola. Pokud jste našli další štěnici po měsíci, může to být nějaká, která k Vám přelezla z jiného bytu. Určitě by to chtělo znovu vystříkat, ale použít jinou kvalitnější látku.

Reagovat

25.09.2020 (10:57)Jana | Stenice?

Dobry den, potrebovala bych se zeptat na otazku ohledne stenic.Asi pred mesicem se mi zacaly na tele objevovat stipance, zavolala jsem firmu ktera jiz 2* provedla postrik.Nic se nikde nenaslo, postele jsme rozdelali, listy, zasuvky, vse ciste.Ani jeden jediny trus, ani jedna jedina stebice.Jsem velmi citliva a nevim zda se nemuze jednat o nejakou koprivku.Kousance se objevuji na trupu( naha nespim) a na leve ruce na predlokti.Nevim zda mam volat jeste nejakou jinou firmu, nebo jeste vyckat.Po druhem postriku je to tydenDekuji za odpoved Jana

25.09.2020 (17:27)J.M.Sieber

Nenapsala jste to nejdůležitější, jakou látku firma použila a v jakém poměru ředění. Já bych ještě počkal dva týdny a pak bych to začal řešit znova.

25.09.2020 (19:07)Jana

Doplnuji postrik Deadyna 2%

28.09.2020 (16:40)J.M.Sieber

Přípravek Deadyna je určen proti létajícímu hmyzu, jako jsou mouchy, komáři, pakomáři, vosy, zavíječi, tiplici a muchničky, a lezoucímu hmyzu jako jsou rusi, švábi, mravenci, rybenky, pavouci, brouci, blechy, apod. Z tohoto výčtu je zřejmé, že není účinný na štěnice. Takže by bylo vhodné, kdybyste si nechali udělat postřik bytu látkou, která je silná natolik, aby štěnice zahubila.

Reagovat

22.09.2020 (08:32)Pavel | Test na štěnice

Dobrý den, manželka chytla v ložnici nějakého brouka a je poštípaná. Než začneme panikařit, je možné u Vás tedy zakoupit pastičky, nechali si od Vás vysvětlit kam je instalovat, abychom opravdu zjistili, že se jedná o štěnice a pustili se do "vyklízení" bytu a Vašeho postřiku?

22.09.2020 (09:19)J.M.Sieber

Jistě, monitorovací pastičky si můžete koupit v naší kanceláři. Pokud však už jste pokousaný, budou to určitě štěnice.

Reagovat

21.09.2020 (20:44)Jana | Poděkování

Dobrý den, chtěla bych vám moc poděkovat. Úžasná firma super rychlá.I do Německa přijel pan šéf osobně. Postřik velice šetrný na lino i plovoucí podlahy. Prostě pokud někdy budeme potřebovat jako že doufám že ne.Ale kdyby přeci tak jedině vás. Děkujeme

22.09.2020 (09:21)J.M.Sieber

Děkujeme, co Váš manžel, už má nohu v pořádku?

02.01.2021 (00:38)Marta

Dobry vecer čtu vase komentare a tak sem se odhodlala vam napsat nevim jak mam zacit tak asi takhle byly jsme ma navsreve a prinesly sme si stenice nasly sme dve v postely tu sme dned druhy den vihodily a zavolala firmu ktery nam tu jen v loznici postrikal listy obleceni pripraveny v pytli a bio plin ale stale i po viprani vsech veci nas svedi telo ale nemame zadny stipanec jen svedi a obcas štipne jako od komara ale opakiji zadne kousnuti deratizator tu byl pred asi 2 tydny ziji v nemecku a chtela bych se vas zeptat zda by ste prijel i sem ?

02.01.2021 (00:39)Marta

Dobry vecer čtu vase komentare a tak sem se odhodlala vam napsat nevim jak mam zacit tak asi takhle byly jsme ma navsreve a prinesly sme si stenice nasly sme dve v postely tu sme dned druhy den vihodily a zavolala firmu ktery nam tu jen v loznici postrikal listy obleceni pripraveny v pytli a bio plin ale stale i po viprani vsech veci nas svedi telo ale nemame zadny stipanec jen svedi a obcas štipne jako od komara ale opakiji zadne kousnuti deratizator tu byl pred asi 2 tydny ziji v nemecku a chtela bych se vas zeptat zda by ste prijel i sem ?

04.01.2021 (10:10)J.M.Sieber

Žádný bioplyn neexistuje, ale je hodně podvodníků, kteří používají přípravky na vykuřování skladů v bytech a pak je draze prodávají. Tyto vykuřovadla se však nesmí používat v bytech. Do Německa často jezdíme deratizovat, protože jsme kvalitní a levný. J.M.Sieber



Reagovat

19.09.2020 (15:30)Jakub | Dotaz

Dobrý den doma máme výskyt stenic . Včera u nás byla firma a cely být vystrikali a taky dali dimovnici . Rikal Pan ze prý 5 hodin tam nesmíme být a potom hlvne poradně vyvetrat . Máme 1rocni dítě a jen jestli ten plyn není nějak škodlivý . Z té firmy nám poradně nic neřekli . A zda úplně všechny věci v bytě musíme vyprat nad 60%. Díky za odpoved

21.09.2020 (09:44)J.M.Sieber

Pokud Vám dali do bytu dýmovnici, pak žádná dýmovnice nezabije štěnice. Jen to pěkně vypadá, jak to kouří. Nevím jakou dýmovnici použili. Včera jsem mluvil s těhotnou ženou, které dali do bytu dýmovnici a paní se po 24 hodinách vrátila domu a bylo jí špatně, bolela jí hlava a tekla jí krev z nosu. Pak jsem zjistil, že použili dýmovnici na vykuřování skladů obylí která stojí 170 Kč a naúčtovali 7 000 Kč. Prát všechny věci v bytě je nesmysl, štěnice se drží blízko postele. Pokud po postřiku vyperete ložní prádlo, pak štěnice budou vesele pobíhat po Vaší posteli.

26.09.2020 (13:36)Jakub

Dobrý den děkuji za vaši reakci . Příští týden k nám mají přijít znova . A budou dávat postrik . Pan nám totiž říkal jak to strikal ze povlečení si máme vyprat . Trpím lupenkou tak se chci zeptat když bychom po postriku spali v tom povlečení nemůžu mít nějakou reakci kožní ? Zatím teď žádné nové kousance nemáme ale občas vidíme malé štěnice přes den lozit na záchodě a v koupelne na zdi .

28.09.2020 (16:53)J.M.Sieber

Nevím, čím byt vystříkali. Co se týče vyprání povlečení, pak je to nesmyslné. Pokud to uděláte, tak se zbavíte postřiku a štěnice Vám budou běhat po posteli a Vás bezpečně. Postřik by neměl lidem ublížit.

29.09.2020 (09:53)Jakub

Děkuji za info . Přeji hezky den .

Reagovat

 


Reagovat

09.09.2020 (02:37)Vlasta | Zaloba

Můžu za to žalovat majitelé jak a proc

09.09.2020 (09:37)J.M.Sieber

Pokud chcete někoho žalovat, pak můžete podat žalobu u okresního soudu, doporučuji si najmout kvalitního advokáta. Jen nevím proč chcete žalovat majitele?

Reagovat

27.08.2020 (12:11)Ludmila | Stenice

Je možné ze sousedi mají stenice a bydlim pod nimi já je mám už také je možné ze jsem je dostala od nich nebo oni ode me podemnou sousedka je nemá. Děkuji

31.08.2020 (07:49)J.M.Sieber

Ano, je to možné. Pokud někde jsou štěnice, pak se rozlézají i do okolních bytů. Je nutné byty vystříkat co nejrychleji a štěnice zabít. Velice rychle se množí.

Reagovat

26.08.2020 (08:13)josef | pojištění

u jaké pojištovaci společnosti je vaše firma pojistena pokud zpusobíte postřikem škodu.Děkuji

26.08.2020 (09:36)J.M.Sieber

Generali


Reagovat

24.08.2020 (10:44)Jana | Štěnice

Dobrý den. Byli jsme na dovolené v Chorvatsku. Celou dovolenou jsme se drbaly a jsme pokousaný. Zřejmě štěnice. Jak jinak. Než nám došlo že to mohly být štěnice vrátily jsme se domů. Pak jsem vše začala prát na 60 stupňů. Veškeré prádlo z ložnice,vše z úložných prostor v posteli a dětského pokoje,kufry atd. Jsme daly do pytlů uzavřely a daly na půdu ještě v ten den co jsme se vrátili. Máme barák dvou patrový. Má otázka je. Za jak dlouho se můžeme dozvědět že jsme si štěnice přivezly domů? A další otázka je. Bydlíme v Německu 30 km od Dresden. Jezdíte i do zahraničí nebo znáte nějakou dobrou zahraniční firmu která by nám ošetřila barák a popř. kolik si účtujete pokud by jste dojely až k nám. Předem moc děkuji za odpověď. Jana

25.08.2020 (11:20)J.M.Sieber

Pokud jste dali věci do pytlů a na půdu a jsou v tom štěnice, pak se vrátí zpátky k Vám za krví. To, zda je máte doma poznáte podle pokousání. Váš dům můžeme kvalitně vystříkat. Co se týče ceny za dopravu z Mostu, účtujeme 8 Kč za 1 km.

Reagovat

24.08.2020 (09:51)Miloslav | Čas do účinku postřiku

Dobrý den Pane Sieber,

Na bytě kde bydlím mám zavlečené štěnice(tedy neměl bych toho zavléct mnoho, ale byl jsem poté týden na dovolné..). Zavlečeny byly cca 3-4 týdny než došlo na zásah od Vás, vystříkání komplet bytu a samozřejmně uděláme I druhý postřik.


Můj dotaz je jak dlouho po prvním zásahu v mém případě je možné že se mi budou objevovat nové štípance?

25.08.2020 (11:16)J.M.Sieber

Štěnice reaguje na CO2, vydýchaný vzduch v noci. Na to vyleze a jde se napít krve. Přitom přejde po postříkaném povrchu a tím se jí dostane do těla jedovatá látka a zemře. Pokud máte v bytě už nakladená vajíčka, pak se z nich během měsíce pětkrát vykouše a jde se napít krve. Pokud se dotkne postříkaného povrchu, tak umírá. Takže je možné, že se nějakou dobu ještě objeví kousance.

01.09.2020 (15:51)Miloslav

Dobrý den, měl jsem 10. den po postřiku, po třetí jsem spal synovy v pokoji (ten doma nebyl, střídám 3 místa po dni...) a pro sichr jsem si lehl pěkně vedle poslele na podlahu, tak aby kolem mne byla všude postříkaná podlaha na které je postříkaný koberec. Výsledek je ten že jsem měl prímo v polštáři rozpitý megabobek 2 menší štípence a jeden relativně veliký na rameni 10 piditeček na lokti. Opravdu je tohle normální i po 10 dnech po prvním postřiku, kdy ty štípance definitivně zkončí? až tak moc jsem toho doma mít nemohl, reagoval jsem poměrně brzo po zavlečení. Z těch 3 míst jen v jednom mám klid, to je moje ložnice a tam jsem použil nějaký konkurenční huhukoktejl od deratizéra co mi udělal starý byt za 8 tísíc a nyní mám problém ho dostat na další postřik matrace ještě o pár dní později vystříkané i od vás Cimetrolem.

01.09.2020 (16:19)Miloslav

Abych byl přesný, v té ložnici spím normálně na posteli. Na podlaze po bytě jsem našel spousty mrtvého hmyzu(pavoučky, černé podlouhlé brouky, černé poletuchy, 2x mol, 2x komár, megabrouk, jedno velké pohřebiště, ale omámenou nebo mrtvou štěnici ne a ne....jen takové jakoby stříbrné vysušené něco tak nevím zda to byly mrtvé nymfy nejak scvrklé či nikoli... ale klasickou štěnici že bych řekl to je ona, ne.

. Přitom mám stále nové štípance, a ten jeden bobek v poštáři musel být 100% od štěnice. Štěnici na stěně, podlaze, živou a omámenou anebo mrtvou zatím nikoliv. Tak jen doufám že ta chemie funguje a jen ty potvory potřebují více času aby umřely, že na to nejsou imunní na ten jed a nemnoží/ nerostou mi v bytě vesele dál.


01.09.2020 (16:34)Miloslav

tedy i za počítačovým stolkem co jste mi osobně dostříkl už mám taky klid mi přijde, i když u PC sedím do 2-3ráno...

01.09.2020 (17:14)J.M.Sieber

Pokud štěnice nakladly vajíčka, potom se z nich během měsíce pětkrát vykoušou miniaturní štěnice a jdou se napít krve. Pokud se dotknou ošetřeného povrchu, pak někam zalezou a pomalu umírají. Takže průběh je u Vás normální.

Reagovat

23.08.2020 (21:31)Michaela | Prev

Vaše dotazy

© 2021 Insion

Telefon:   476 102 813, Bezplatná linka:   800 801 801

Řešíme deratizaci štěnic a jiné havěti nejen na Chomutovsku, ale v celé oblasti severních Čech. Dále také: